tisdag 1 juli 2008

Tråkig mailkonversation

En liten återblick. Pussycat var den tjej som jag hade lärt känna minst tid innan vi hamnade i säng och hade en väldigt het trevlig natt/morgon med :=) Vi har känt varandra i ungefär 3 år och träffats i princip varje gång jag hälsat på brorsan.

Innan jag hälsade på senast för 3 veckor sedan hade vi följande mail-konversation. Jag skulle vara därfrån Torsdag kväll till Måndag morgon och hon hade meddelat mig långt innan att hon skulle ha en Yoga-workshop Fredag-Söndag.

Douglas to Pussycat show details 11:36 AM (21 hours ago)
Hi ! Yeah I'll arrive tomorrow evening and leaving on Monday morning.

Pussycat to me show details 11:40 AM (21 hours ago)
OK:) The only problem, I don't really have time this weekend, becauseas I told you, I have a yoga workshop. I was thinking about Thursday,but if you are coming that late, you probably will be tired.

Douglas to Pussycat show details 2:06 PM (19 hours ago)
Hi ! Yeah I remember that you told me that, even though I had a few gin&tonic...:=) Tired ? Depends who is asking baby ;=) At least I dont need to work the day after...

Pussycat to me show details 2:25 PM (18 hours ago)
Oh, I just find out, the workshop is been cancelled, so maybe I will have time;) listen, isn't the Q B-day this weekend as well?

Douglas to Pussycat show details 4:19 PM (17 hours ago)
Hmm I am sorry for your sake. Can imagine you were looking forward to it :=( Oh you are correct ! Thought it was on Friday. Come on, who books a birthday celebration on a Thursday :=) ???

Douglas to Pussycat show details 4:27 PM (16 hours ago)
Well I hope you don't have to wait to long for the next workshop. Party is actually on Thursday. So we'll see if I have time to meet you baby ;)

Pussycat to me show details 4:31 PM (16 hours ago)
Yeah, sure, I understand, I don't even hope, you will have time.

Haha är hon helt väck i huvudet eller saknar hon bara humor ?? Känns som att mitt skämt 4.27 inte uppskattades..ha ha ha...Först är hon glad(?) att hennes workshop är inställd så vi kan ses. Sen när jag skämtar om samma sak "får se om jag har tid.." så blir hon skitlack :) ??

Eller kanske kan mina kvinnliga läsare hjälpa mig att tyda hennes svar i hela konversationen ??

Inga kommentarer: