onsdag 9 juli 2008

Om talesättet...

små ting påverkar små hjärnor (som jag gillar skarpt) stämmer så kan jag meddela att jag lär vara ägare till en av de minsta hjärnorna i Universum just nu med tanke på hur upprymd jag har blivit av att kunna träna ( nåja det var väl att ta i... ) på gymet igen i form av en promenad på 45min på löpbandet :=) !

Det måste ha synts låååång väg hur glad jag var, då det kommer en snygging till löpbandet till vänster om mig och en annan tjej till löpbandet till höger om mig när typ 90% av alla löpband är lediga. Ni som går på gym vet att det i Sverige verkar vara förbjudet att ställa sig bredvid någon såvida det inte är det enda alternativet kvar, dvs man kan inte ta ett löpband så man inte hamnar bredvid någon. Slutligen så ställer sig en tjej i en sån där cross-country-maskin ( bökigt ord ) rakt bakom mitt löpband. Visste inte vart jag skulle titta/ta vägen när jag var så omringad.

Men jag kan ju inte säga att jag inte trivdes med situationen...hi hi hi.

5 kommentarer:

Zinnie sa...

Haha.
Det måste ju bara lyst om dig och de bara drogs till din fantastiska aura av träningslycka. Haha. Fint skrivet va?
Men visst är det sjukt skönt. Jag har faktiskt, faktiskt börjat att tycka att försäsongsträningen är kul. Helt sjukt. (Vi tränar fyra gånger i veckan - hela sommaren...)

Astriid sa...

Fan vad fantastiskt doh ;) Det skulle man ju inte tacka nej till.. Fast jag hade aldrig kunnat koncentrera mej :P

Douglas sa...

zinnie: Fantastiskt fint, jag är rörd :=)

Oh ja, du hajjar inte hur skönt det kändes. Kände endorfinerna spruta ut. Och sen vara omringad av damer...hi hi..nice.

Haha nu blir jag orolig på riktigt om träning 4ggr/vecka i Juli är kul ?? Iofs. blir man vältränad.

Kram!

astriid: Haha det kunde jasg inte heller. Men jag visste inte vart jag skulle kolla.

Tittade jag inte rakt fram, så tittade jag ju alltid på någon av tjejerna och man ville ju inte att dom skulle tro att jag glodde.

Kram!

Astriid sa...

Haha, det är inte alltid lätt att vara människa ;)

Douglas sa...

astriid: Haha tyvärr alltför sällan =) !