tisdag 8 juli 2008

Crazy girl

MSN:ade lite kort med kollegan dagen efter. Kändes ju lite dumt att bara sticka iväg utan att ens säga hejdå.Men hon låg som sagt och sov i soffan så det hade inte känts rätt att väcka henne, särskilt inte efter det låååånga festandet. Sa att hon snarkade som ett sågverk med öppen mun...ha ha ha..vilket hon såklart inte gjorde :=)

Hon slutade hos oss för ca 6 veckor sedan och hörde av sig igår till en annan kollega för att höra efter om dom skulle luncha, med tillägget att han kunde ta med sig vem som helst. Vet inte hur jag ska uttrycka det, men det känns som ett lustigt sammanträffande att hon hör av sig just 2 dagar efter vårt festande när hon inte hört av sig till någon på vårt jobb sen hon slutade.

Jag hängde dock inte på, helt enkelt därför att jag redan var uppbokad. Men strunt samma. Som jag skrev i förra bloggen så är det en helskön tjej, men ingenting som jag tror jag skulle kunna bli intresserad av på längre sikt. Hon är rolig, snygg och vältränad men är nog helt enkelt inte min typ.

4 kommentarer:

Arnie sa...

Rolig, snygg och vältränad. Låter som din typ!? Med det lilla jag har läst... Fast så har man det där med kemin. Finns den inte, ja då är det totalt ointressant, även fall någon är rolig, snygg och vältränad. Kul att du gillar träning. Jag är också ett träningsfreak, även fall jag nämner det ganska sällan i bloggen.

Tack för din kommenter. Och jo, du har nog rätt. Jag har nog blivit lite utnyttjad. Kollegan är inte dum, men han mår nog inte speciellt bra, och när någon som jag kommer och vill ha honom, klart som fan att han bara inte vill stänga dörren helt och gå miste om självförtroendeboosen. Och så mår han bättre, på min bekostnad.

Nu ska jag iväg på semester och det skall bli fantastiskt skönt. Har helt underbara vänner som ställer upp i vått och torrt så jag kommer nog igenom det här. Och en fasad tjej kommer jag nog aldrig bli, även fall jag skulle försöka. Har inget pokerface what so ever. Ha det super nu. Kram kram från den förvirrade flickan.

Ps, klockan till höger är "klockren". Kööööp!

Astriid sa...

Hmm.. Synd att du inte följde med så tillvida att det hade varit intressant att höra om hur hon hade varit mot dej nu..

Alltså jag har lagt mej i soffan nån gång när nån har sovit över bara för att det varit så sjuukt trångt och jag inte sovit en blund, men när jag/han vaknat har jag genast knallat över och myst igen!

Well.. Jag är som sagt nyfiken! Hehe ;) That´s just me!

Kram på dej!

Ejjeliten sa...

Inte din typ som osäker eller? För rolig, snygg och vältränad lät väl annars som din typ... haha ;-)

Hur gick det med klockan?

Douglas sa...

arnie Haha ja jag uttryckte mig lite klumpigt. Jag menar, vems typ är INTE en person som är snygg/rolig och vältränad ? Vete tusan dock om hon sportar eller inte, vilket är en viktig grej för mig. Eller rättare sagt, tar hand om sin kropp, BÅDE insidan och utsidan.

Kemin är verkligen A och O, annars kvittar det om man vill ha något varaktigt.

Japp jag gillar träning och har i princip rört på mig hela livet :=) Nu är det styrketräning+boxning (på SATS) som gäller. Sprang mycket förut innan en hälsporre satte stopp.

Ha det fantastiskt skönt på din semester och utnyttja tiden till att ta hand om dig också ;) !

Haha "Klockren"...Ja vem slår inte till om man får "tillåtelse" att köpa en så dyr grej :=) ?

Kram !

astriid Kan säga att hon troligtvis hade verkat helt oberörd oavsett vad :=) Det är ju hennes stil att alltid verka så cool.

De gånger jag frågat en tjej om hon vill sova över kan hon ju glömma att vi inte ska sova tillsammans...ha ha ha.

Du nyfiken ?? Nääääähä :=)))) Men det är enbart positivt.

Kram !

ejjeliten Njae snarare att personkemin inte riktigt stämmer.

Att hon är osäker stör mig inte, det är inte så ovanligt direkt ;=)

Klockan gick bra...tills jag fick nya alternativ att välja på. SUCK.

Nu är beslutsångesten än värre. Men jag lovar att bild kommer när jag slagit till !

Kram !