söndag 6 juli 2008

Utgång

Var ute i Fredags en sväng. Att det skulle bli en tuff kväll var inte så oväntat. Om gamla läsare kommer ihåg var jag och bästisen ute en kväll när det hela började med att vi bara skulle ta en fika runt 13.00. Samma dag hade jag kommit hem 05.30 efter att ha haft en herrmiddag med grabbarna. Fikat skulle ta en timme, men det hela slutade med att jag kom hem typ 04.00. Spontanutgång när den är som bäst !! Till saken hör att jag inte hade med mig mer än typ 200kr så bästisen betalade den hela kvällen. Den här kvällen var det alltså dags för mig att stå för kalaset.

Vi började kvällen på "Sommar" vid Odenplan. Tog 2 drinkar innan vi drog till Storstad för middag. Där mötte vi upp en bekant till bästisen, och samtidigt passade jag på att ringa Kollegan, som nu är f.d kollega eftersom hennes kontrakt hos oss gått ut. Gamla läsare kommer kanske ihåg henne som den där tjejen som stack ut något galet jämfört med vad tjejer brukar göra i min bransch. Har inte hört ett knyst från henne sen hon slutade, men 1h senare satt hon där med oss i allafall :=)

Var kvar där till 03.00 och åt och drack och hade skitskoj. Vid det laget hade bästisen börjat hångla med sitt sällskap, och jag hade placerat armen runt midjan på f.d. Kollegan. Efter stängningsdags var det dags för efterfest hos henne. Redan innan vi åkte dit kände jag att jag druckit för mycket, och tack och lov har jag väldigt bra spritsinne, så jag slutade dricka helt enkelt och körde på vatten.

Kollegan plockade fram en vattenpipa. Bästisen och hans sällskap drog hem ganska snabbt, så där var jag kvar med henne ensam. Vete tusan vad en vattenpipa innehåller, men gott var det inte...När jag låg i soffan kom hon och la sig bredvid mig, varpå jag la armen om henne. Då fick hon för sig att hon skulle byta kol/smak/ha mindre vatten/ etc. etc. på pipan. Detta gjorde hon typ 5-6 gånger, så jag började undra vad som var fel. Fick intryck på något sätt att hon var väldigt osäker, eller inte visste hur hon skulle hantera situationen. Men hon kom ändå alltid tillbaka och la sig bredvid mig.

Jag tänkte inte ha sex med henne, även om hon är riktigt snygg. Det skulle inte kännas bra med tanke på hur osäker hon verkade vara. Vill ju inte att hon ska göra nånting som hon har ågren för dagen efter. Så jag sa att jag skulle sticka hem, varpå hon svarade "men du kan ju sova här".

"Men jag kan inte sova på din 1.60 soffa" sa jag. "Lägg dig i sängen då",svarade hon. Hehe DET kan jag däremot göra. Sova med henne hade jag inget emot, det är alltid mysigt. Så jag klädde av mig och la mig. Då börjar hon städa...för att sen fortsätta med att diska...typ 07.00 på morgonen :=) !

Jag somnade i vilket fall och vaknade runt 09.00,och ser då att hon sover i soffan !! Haha snacka om att känna mig blåst. Särskilt när jag såg hennes grymt fina bruna/släta hud...det hade inte varit dumt att sova sked med henne...ha ha ha. Hade jag vetat att hon skulle sova där hade jag garanterat sovit hemma.

Slutligen, vad min nota gick på vill jag inte ens tänka på igen...Men en väldigt minnesvärt och dyrt kalas blev det i allafall.

4 kommentarer:

Astriid sa...

Okeeej, vad hände där då lixom? Jag skulle också gissa på att hon är osäker men ändå.. Sova i samma säng kan man ju. Samtidigt kan dom flesta killar inte det, så kanske hon blev lite orolig ändå.

Det är ju konstigt att hon ber dej stanna men sen inte sover med dej, hmm.. Vad sa ni när du gick hem då? Hoppas på en uppdatering!

Ejjeliten sa...

Det där var ju väldigt märkligt. Var det inte hon som var cool på jobbet? Snacka om fasad isf.

Precis som astriid säger - sova i samma säng kan man ju även om många killar kanske har lite problem med det. Men hon erbjöd ju dig!

Det där var verkligen märkligt...

Zinnie sa...

Hm konstigt.
Gissar starkt på att hon är väldigt osäker.
Vattenpipa är ju jättegott. Ju. Hm. det måste varit nåt fel på hennes pipa. =)

Douglas sa...

astriid Mmm att hon är osäker lyser igenom på många plan. Ja är hon rädd att någon ska hålla om henne om hon sover så var nog soffan ett bättre alternativ :=(

Jag sa ingenting när jag drog eftersom hon låg och sov. Kändes ju dumt att ens ge henne kram/puss när hon inte ens ville sova i samma säng. Kändes ju liksom som en "dumpning".

Kram!

ejjeliten Jooo hon är väldigt "cool". Piercad lite här och var...ha ha ha.

Jadu det där med fasader är tjejer ( och även killar för den delen...) experter på. Hon är inte direkt ett undantag.

Ja det var mycket märkligt. Fattar nada :=)

Kram !

zinnie Haha ja SÅ måste det vara. Du får helt enkelt bjucka på din ;=) Att hon är osäker lyser som sagt starkt igenom.

Kram !