söndag 6 juli 2008

Beslutsångest

Nu har jag bestämt mig. Jag ska köpa en klocka. En fin klocka till och med. Jag resonerar som så att en klocka är ju egentligen det enda smycket en man har, så det är väl klart att det ska få kosta :=) ? Eftersom jag är väldigt sportig så vill jag ha en sportig modell som passar mig ( dvs. inte Rolex eller Breitling...) Dessutom gillar jag också stålarmband. Som det är nu så har jag dessa 2 kandidater. Synpunkter ?



För den som orkar bry sig är den vänstra en Omega Speedmaster 3510.50 och den högra en Omega Speedmaster 3520.50. Armbandet är detsamma på båda även om det inte syns.

4 kommentarer:

Astriid sa...

Ja, jag förstår ju inte att man kan köpa en sak som kostar så mycket... MEN! Om du nu ska ha en så vad den högra snyggare ;)

Min kollega har beställt utomlands ifrån, det blev liite billigare. Fortfarande jäääättedyrt men ändå :)

Anonym sa...

Jag tycker också den högra. Skönt å se att det inte är guldiga modeller du valt =)

Zinnie sa...

He jag tycker ju typ att de är likadana. Men ja den till höger om jag kollar närmare.

Douglas sa...

astriid Hehe vissa saker kan man bara inte förstå om man är tjej när det gäller killar OCH vice versa :=) Förstår t.ex inte pussycat som har typ 200par skor i sin garderob...ha ha

Japp att beställa i Sverige är helt idiotiskt. Kostar typ det dubbla här.

Kram!

latja Joooo jag ska ha en i helguld, och till det ska jag köpa några guldringar också :=)

Ärligt talat har jag alltid tyckt mer om silverfärgat än guld. Till och med på den tiden det begav sig när jag hade örhänge var det silver som gällde.

Kram!

zinnie Mmm jo dom är rätt lika :=) Har också fastnat mer för den högra, också på grund av att det är en nyare modell.

Kram!