torsdag 3 juli 2008

Underlig MSN-konversation

En liten återblick. Z är en av min och mitt ex:s gemensamma kompisar. Har aldrig tyckt något speciellt om henne, förutom att hon är rätt trevlig. Dock störde jag mig på att hon skämtade med mig om mitt ex efter att vi gjort slut, när exet hade förtroende för henne. Samtidigt flörtade hon rätt rejält med mig vilket jag också tyckte var lite osmakligt. Nåväl här är vår konversation när mina "misstankar" visade sig vara sanna. Tror det här var ungefär 3 veckor sedan.

Z says (15:19):
Douglas there is something i have to tell you

Douglas says (15:20):
Tell me

Z says (15:20):
I can't live without you

Z says (15:20):
I just can't

Douglas says (15:21):
Wow...dunno what to say. Not the things I am used to hear

Douglas says (15:21):
But I dunno if you are serious or not....

Z says (15:21):
It is you or the red bridge

Douglas says (15:22):
What is that ??

Z says (15:22):
the choice I have

Douglas says (15:22):
Red bridge = Hell ??

Z says (15:22):
either I will have you or I jump from the red bridge

Douglas says (15:22):
No honestly, what is the red bridge

Douglas says (15:23):
Yeah right...make suuuure to jump from the highest point :=)

Z says (15:23):
ok

Z says (15:23):
in that case I will

Douglas says (15:24):
Are you drunk ??

Z says (15:25):
not yet

Z says (15:25):
anyway

Z says (15:25):
I send you this song:http://www.youtube.com/watch?v=riXOyAp3atA

Z says (15:25):
and I let you to be

Douglas says (15:26):
I am sitting at our customer, and I cant open youtube...It is blocked,
just as facebook

Z says (15:27):
well, doesnt matter

Douglas says (15:28):
Just dont jump off the bridge

Z says (15:28):
it was the most romatic song from an opera, the girl sacrifices
herself to save the duke, whom she loves...

Z says (15:28):
she dies

Z says (15:28):
stabbed

Z says (15:29):
her father finds her in a bag

Douglas says (15:29):
It's hard to understand the seriousity on MSN

Z says (15:29):
don't worry

Z says (15:29):
only the sheer hope of seeing thy face again keeps me in this sad word...

Douglas says (15:34):
When you come to Sweden I'll get you a nice blonde stallion :=)

Z says (15:35):
very good actually

Z says (15:35):
but I have only eyes for you nowadays,,,,so it is hard to tell

Douglas says (15:38):
In some way I could almost sense this

Z says (15:39):
thought so...you are one of the most sensitive men I met, and with the sexiest arms ;)

Douglas says (15:42):
But to be honest, thanks for your honesty, that is always appreciated.

Z says (15:46):
my fétiche

Z says (15:46):
svensk man..

Z says (15:46):
when I hear someone talking Swedish..

Z says (15:47):
I cannot think somethin sexier than that

Douglas says (15:48):
Haha I dont have any special sexy language

Z says (15:48):
you mean something you like?

Douglas says (15:50):
Yepp

Z says (15:51):
maybe not, but you must have something else oyu like

Z says (15:51):
dunno

Z says (15:51):
like sexy hair or something

Z says (15:57):
so, tell me, what is your fétiche? no I tell: a quiet woman who is in
the kitchen cooking while you watch the matches

Douglas says (16:00):
Haha no but I like nice skin and a nice ass

Z says (16:01):
I like a nice penis and svensk sprak

Z says (16:01):
JK

Douglas says (16:05):
What is JK ??

Z says (16:05):
just kidding

Z says (16:06):
you are so not in if you dont know these codes

Douglas says (16:06):
Hehe I am always "IN" ;=)

Vete tusan hur man hanterar en sån här "bekännelse", särskilt inte då man inte hyser några som helst känslor för tjejen eller känner någon attraktion :=) ??

5 kommentarer:

Ejjeliten sa...

Haha. Antingen driver hon med dig eller så är hon verkligen superallvarlig. Men lite märkligt var det nog...

Men Douglas. Jag kan inte heller leva utan dig... När åker vi? ;-)

Kram!

Arnie sa...

Hej! Tack för dina kommentarer. Ja, du har nog rätt. När jag är redo för att "förlåta" mig själv så släpper väl ångesten. Hur går det för dig? Bor du inte i Sthlm? Kram från den förvirrade flickan

Zinnie sa...

Alltså oj vad konstig.
Som Ejjeliten skriver, antingen driver hon med dig eller så har hon allvarliga problem. Hm.

Jag tycker inte att du behöver göra så mycket. Låt det vara? Funkar det?

Astriid sa...

Hoppsan. Men vilken konstig en.. Visst kan hon driva med dej, men det vore ju riktigt sjukt. Elakt.

Det är inte kul att skämta om att hoppa från någon bro heller. Mycket märkligt. Var så neutral som möjligt och ge absolut INGA förhoppningar om något mer. Är hon kär tar hon varenda liten hint du kanske ger och tror att det kan bli något.

Hoppas det ordnar sej vännen! Kram

Douglas sa...

ejjeliten Njae jag är tämligen säker på att hon inte driver med mig. Särskilt inte efter de konversationer vi haft efteråt.

Självklart menar hon väl inte allvar med att hoppa från någon bro (?)

Haha vi kan åka anytime baby ;=)

Kram !

arnie Det var så lite så :=) För mig går det sådär. Ska skriva ett inlägg om det senare.

Jo jag bor i Stockholm, men har jobbat utomlands ett tag.

Kram !

zinnie Hmm hon känner sig nog lite ensam och desperat.

Det jag egentligen tänkte på när det gäller "hur jag ska hantera" det hela är vad man skriver för svar på en chat när någon öppnar sig så ?

Så om en kille svarar på det sätt som jag gjorde vet du i allafall att han inte är intresserad...:=) Får hoppas att du slipper det !

Kram !

astriid Som sagt, är helt säker på att hon inte driver med mig. Men nog var det otäckt när hon kom dragandes med bro-skämtet...Kan ju lova dig att jag inte kommer yppa ett knyst som kan ge henne några som helst förhoppningar. Inte otroligt att det blir en blockering på MSN.

Kram !