tisdag 2 september 2008

"Ingenting"

Jag gillar när folk har strul med datorer och när man frågar vad dom har gjort eller vad som har hänt svarar dom "ingenting".

I det här fallet betydde "ingenting" efter en tids forskande från min sida:
1. Att snubben har formaterat sin hårddisk
2. Att han har installerat 2 olika virusskydd
Ja detta är ju verkligen "ingenting" ;=) Är förvånad över att datorn övh. startade.

Kändes ju hyfsat pinsamt också när personen i fråga visade mig sina "favoriter", att det fanns typ 20 sexlänkar bland dom.Nu var det självklart inte dom han skulle visa, men det var liksom svårt att undgå att se dom...ha ha ha

Har förresten köpt en till målning. Nu har jag tjejer både bakifrån och framifrån, så vad blir nästa vinkel :=) ?

4 kommentarer:

Astriid sa...

Hehe, men allt är ju relativt när man snackar datorer.. ;P

Jag vill också köpa snygga tavlor. Jag vill vinna på lotto!

Douglas sa...

astriid :Haha ja jag har märkt det genom åren.

Japp min plan är att skrapa en 10-miljoners på trisslotter.

Förresten, spelar du på lotto ? Annars blir det svårt att vinna :=) Tänkte på att många klagar på att dom aldrig vinner på spel, sen visar det sig att dom spelar typ 1 gång var 20:e år.

Kram!

Astriid sa...

Exakt min plan med.. Bara det att det att (som du frågade) jag inte spelar så ofta.. :S Vad fan, jag kan slänga pengarna på nåt bättre! Men du har ju helt rätt att jag inte kan klaga på det då :P

Kram.

Douglas sa...

astriid :Bra plan ! Vi gör en deal, oavsett vem av som skrapar fram 10-miljoner så delar vi på vinsten ;) ! Då är ju chansen dubbelt så stor..ha ha

Kram!