måndag 15 september 2008

Det kom ett intressant mail...

...på jobbet om att XX har börjat jobba i receptionen.

Vet inte om ni kommer ihåg, men vi hade en tjej som jobbade extra här innan jag stack till Tobago i Påsk. Kallade henne receptionisten. Riktigt snygg om jag ska vara ärlig och jag var attraherad av henne måste jag medge. Helt och hållet min smak. Började prata lite med henne när jag hade läge och flörtade väl en del...ha ha ha.

Stack sen som sagt iväg på semester och när jag kom tillbaka hade hon slutat :=( Helt värdelöst. Var ju på väg att bjuda ut henne på en fika då jag kände som att vi hade lite kontakt ( kommer iofs inte ihåg om hon hade kille ?). Men men, nu gick det som det gick.

För att komma tillbaka till mailet, så är XX hennes syrra :=) För ett så ovanligt namn lär ju inte vara vanligt. Måste ner och inspektera och höra mig för lite diskret.

Inga kommentarer: