tisdag 9 september 2008

Helgen

Det är otroligt vad lite sömn kan göra. Efter att ha haft en minst sagt osund helg med alldeles för lite sömn var jag helt väck igår. Lyckades ändå ta mig ner till gymmet och köra mina 40min styrka innan boxningen. Kom i säng 20.30 igår vilket måste vara det tidigaste på år och dar. Läste en timma innan John Blund kom och tog mig till drömmarnasrike :=)

Helgen var rätt hård. Utgång med gamla laget gick som väntat i hårdaste laget. Det blir väl så när 15 grabbar lyckas få permis samtidigt (en del gifta + barn ). Grabbarna hade fixat drinkbord så det stod 3 helrör + 3 champagneflaskornär vi kom dit.

Återigen tackar jag gudarna för att jag har bra spritsinne och vet när det är dags att sluta (oftast...). Vet inte hur många shots jag blev bjuden på i egenskap av gammal lagkapten..he he he. Som om det inte räckte med det som stod framdukat.

På damfronten vilade det en förbannelse över mig. Alltså helt sjukt. Började prata med en jättesöt tjej i baren som jag drack någon drink med och hade skoj. Sen märkte jag att hon hade så....håriga underarmar. Kändes helt absurt. Stämde liksom inte överens med resten av henne :=( Hyfsat avtändande när en tjej har hårigare underarmar än mig, vilket iofs inte säger så mycket.

Hittade ett nytt "offer" som jag hade kollat på en del innan på avstånd. Gick fram och började prata med henne. Då ser jag att hon har "mustasch", lite grovt uttryckt. Jag vet inte, kanske hade hon någon sjukdom eller så men sexigt var det inte på något sätt. Tappade intresset rätt fort.

Så mitt hångelbegär har inte minskat direkt även om jag nu inte lär våga gå fram till tjejer på ett tag...ha ha. Kanske är det därför som jag de senaste dagarna har tänkt en del på pussycat och exet. Där var det alltid upplagt för "hångel utan krångel".

3 kommentarer:

Astriid sa...

Hahahaha! Jag skrattar så att tårarna rinner!!! Håriga damer kanske inte är det sexigaste som finns.. :S HAHA!

Sorry, men det låter bara helt sick. Hur får man hår på överarmarna? Det har väl ingen?? Iof kan man få mycket hår på armar och så av ätstörningar.. Well, välkommen till den icke-hånglande-klubben då ;) Här ägnar vi oss åt cybersex istället.

Men du hade väl kul ändå verkar det som :)

Kram på sej

Anonym sa...

jag lider nog av någon liknande störning. Jag vill inte att killarna ska va för håriga. Killar med hår på rygg och axlar är bland det mest avtändande jag vet. Har han mycket hår på bröstet är det åtminstone ansning som gäller =)
Kanske har varit en hårig apa i mitt förra liv och tröttnade rejält på det...

Douglas sa...

astriid :Nä definitivt inte. Skäggiga damen får hålla sig till cirkus ;) !

Njae hon hade iofs hår på underarmarna och såg väl inte ut att ha några som helst ätstörningar..? Nåja.

Haha cybersex är underskattat.

Kram!

latja :Haha ja tänk hur det är för en kille då om tjejer inte diggar håriga killar med tanke på att man har en del naturligt.

Jag tackar alla högre makter att jag inte är den håriga typen !!

Tycker det är jobbigt nog att behöva raka mig var 3:e dag ;=)

Kanske var jag en delfin i såfall...

Kram!