måndag 15 september 2008

Jag lovar att vara snäll !

Klockan är på väg! Fan, det stämmer ju att det enda som ändras med en man är att hans leksaker blir dyrare och dyrare...nästan i allafall :=) Börjar känna mig som ett barn på Julafton. Full av förväntan...hi hi hi.

12 sep kl 17:23. Japan, Avsändaren har lämnat in försändelsen i utlandet.

14 sep kl 00:47. Japan, Försändelsen har lämnat sorteringsterminal i utlandet för vidare transport till Sverige.

15 sep kl 10:33. Stockholm EMS, Försändelsen har kommit från avsändarlandet till Postens utrikesterminal för sortering.

15 sep kl 10:33. Stockholm EMS, Under tullbehandling hos Posten AB

15 sep kl 15:13. Stockholm EMS, Försändelsen kommer att skickas vidare för utdelning till mottagaren.

När ska tomten komma och knacka på på min dörr ;) ??? Borde vara snart !!!

UPPDATERING !
15 sep kl 16:11. Arlanda Inrikes, Försändelsen är vidaresänd inom Posten från utrikesterminal..

16 sep kl 06:15. Posten Företag XXX, Försändelsen har ej kunnat delas ut. Försändelsen aviserad.

16 sep kl 06:21. Posten Företag XXX, Försändelsen har kommit till mottagarens utlämningsställe. Express körs ut till mottagaren, övriga försändelser aviseras.

16 sep kl 06:25. Posten Företag XXX, Försändelsen är försenad men levereras snarast möjligt.

16 sep kl 08:34. Posten Företag XXX, Försändelsen är vidaresänd till mottagarens utlämningsställe.

16 sep kl 09:25. XXX, Försändelsen har kommit till mottagarens utlämningsställe. Express körs ut till mottagaren, övriga försändelser aviseras.

Hi hi hi, det känns som att Jultomten är i mina trakter nu. Undrar om jag kommer titta i min brevlåda efter en avi när jag kommer hem...:=) ?

Eller förresten, kanske ska jag gå hem nu ? Är det inte glögg och gröt som Tomten vill ha när han kommer hem till någon ? Han kanske struntar att ge klockan till mig om jag inte är hemma :=)

5 kommentarer:

Zinnie sa...

Har den kommit än då? Var den så fin som du förväntade dig?

Astriid sa...

Haha, killar brukar säga att JAG är dyr i drift.. Men då slår då min systemkamera med hästlängder :P Hoppas du blir nöjd nu iaf då :) Vet hur bra det känns när man äntligen köper något man velat ha länge. Det är som på julafton.. :)

Douglas sa...

zinnie :Nope inte än. Rapport med bilder kommer när den har landat på min vänsterarm :)

Kram!

astriid :Klart du är, det är väl alla kvinnor...hi hi hi ?

Skillnaden här är att jag köpt klockan själv och är därför bara dyr i drift för mig själv :=)
Fast kanske är det som du säger trots allt...ha ha

Är jag inte nöjd är det bara att sälja den och ge sig ut på ny jakt !

Kram!

Astriid sa...

Haha, skillnaden?? Jag köpte då min kamera SJÄLV jag med! Hmpf! Så det så ;) Så försöök inte.. :)

Douglas sa...

astriid :Haha intressant hur man tolkar min kommentar :=) På ett sätt som jag inte ens tänkte på...ha ha.

Det jag tänkte på är att kvinnor (i allafall de jag haft) väldigt sällan köper dyra presenter i samma utsträckning som man själv gör. Vill man ha något dyrt får man se till att köpa det själv.

Annars behöver jag väl bara säga två ord apropå dyra i drift :
1. Shopping
2. Skor

Kram!