tisdag 23 september 2008

Ingen rubrik

Har inte hänt speciellt mycket senaste dagarna som ni säkert anat. Är fortfarande lite snorig så träningen får ligga lågt. Hoppas kunna komma iväg imorgon igen då jag är lite sugen på att se den där trevliga tjejen igen :=)

På jobbet har det dock gått framåt. Bytte plats här i veckan i kontorslandskapet och det är ett riktigt lyft att sitta med folk där man verkligen trivs och där man får prata :=) Kollar till "gamla" gänget och dom sitter med hörlurarna på som vanligt och det är knäpptyst.

Klockan har hittat hem och är där den hör hemma, dvs. på min högerarm. Oldboy ser att jag är rätt nöjd med den eftersom han frågar vad klockan är ungefär 1 gång i halvtimmen ;) Skön lirare. Sitter bredvid honom nu förresten och det glappas rätt duktigt kan jag lova.

Dom här bilderna är säkert rätt gamla, men inte mindre roligare för det. Även om den är lite överdriven. Jag menar,är det verkligen en så liten del av min hjärna som tänker på sex...:=) ??











5 kommentarer:

Yrsa sa...

Haha, de har jag inte sett förut! Nu fick jag ännu mer att skratta åt *S*.

Fast min huvudvärksgenerator är nog utbytt mot en manlig sexhjärndel ;-).

Astriid sa...

Hahahaha!! Så dåliigt. Jag måste hålla med yrsa om att en del i min hjärna nog också är utbyten mot en stoor sexhjärndel.

Anonym sa...

Min hjärna har helt klart så stor del när det gäller huvudvärk, men den får mig inte att avstå från sex för det. Jag anser snarare att sex är bra mot huvudvärk, avslappnande ;-)
hahaha

Kram på dig.
Ingen nakenyoga på sistone??

Ejjeliten sa...

Haha konstigt ändå att tjejens hjärna består så lite av sex. kan väl inte stämma?? HAHAHA

Kram på dig :)

Douglas sa...

yrsa :Den är rätt kul faktiskt :=)

Ja se där, kvinnor har ju en del manliga drag mao :=) Positivt i detta fall!

Kram!

astriid :Se ovan :=)

Kram!

latja :Mycket intressant :=) Sex är bra botemedel mot de flesta åkommor !

Haha nakenyoga lär nog dröja. Men den vanliga kör jag nu på Torsdagar. Otroligt skönt att slappna av.

Kram!

ejjeliten :Nä enligt mina erfarenheter stämmer det definitivt inte !

Kram!