torsdag 4 september 2008

Seg

Känner mig helt sänkt. Var riktigt trött hela dagen igår, och på det så körde jag ett av de hårdaste boxpassen någonsing. Instruktören och boxaren var helt speedade, ungefär som om någon tryckt i dom Adrenalin-sprutor. På något sätt smittades jag av detta och drogs med i deras galna tempo. Haha rätt kul, boxaren låter en del när vi boxas och det kommenterade instruktören lite soft med"och där har vi en tjej som låter..*paus*.. och nu menar jag alltså bara i boxningssalen". Tror iofs ingen hörde det med tanke på att alla var fullt upptagna med att bara få luft och träna hårt. Faktiskt har boxaren sån energi att man inte kan låta bli att undra...ha ha. Sexigt.

Stack sen och käkade inne i stan. Finns inget skönare än när man tränat, och sen sätter sig på något hak med en tidning och bara slappar. Försökte få med mig sällskap, men tydligen hade alla mina bekanta bestämt sig för att köra gruppstrejk, för ingen kunde alt. svarade inte i telefon ;=)

Åkte sen hem och var helt sänkt. La mig runt 9 tror jag och läste innan jag somnade med musik i mina öron. Det är en skön grej jag börjat göra för att verkligen komma ner i varv innan jag somnar.

Är lika seg idag, mest beroende på att jag vaknade tidigt, 6.30 imorse.Tidigt för mig alltså :=) Ska testa att köra yoga idag för första gången och måste komma iväg lite tidigare då jag ska hinna med att träna lite styrka innan.

Laddar annars för det stora partyt på Lördag ! Ska träffa gamla lagkamrater...och hur det kommer gå vet väl alla som sysslat med lagidrott. Mycket nostalgi, mycket "kommer du ihåg när...", mycket skämtande med glimten i ögat. Det är ett riktigt skönt gäng med många fina människor så det blir alltid glatt och festligt och inte ens i närheten av att någon/några blir stökiga. Kommer spela poker (bara för att garantera lite hets...ha ha),sen kolla på VM-kvalet innan det bär av för utgång. Tänker inte knalla in i samma fälla som senast utan den här gången är det fokus på party som gäller. Känner mig grymt laddad och hångelsugen redan nu ;) !

5 kommentarer:

Astriid sa...

Hoppas du mår bättre nu :) Bra gjort att träna trots segheten!

Och så får du ha skitskoj på festen i helgen! Jag vill också parta!!

Douglas sa...

astriid :Tack ! Mår bättre nu, det är ju trots allt Fredag ;)

Ja fy tusan, det var segt att träna. I såna lägen är det bara att stänga av hjärnan och gå dit.

Japp jag ska ha det riktigt skoj ! Är taggad till tusen, och sen med lite alkohol i kroppen är "sky is the limit"...ha ha ha.

Apropå vilja parta, så spelade min brorsdotter "we like to party" med Vengaboys typ 200ggr i Budapest ;)

Kram

Astriid sa...

Haha, ja, helt rätt.

Hm, vengaboys? Finns dom fortfarande? Eller nej. Är det en gammal låt förresten? Haha, drygt med upprepningen :S

Well, som sagt. Partyyyy on!

Blingbling sa...

Nästa gång så hakar jag såklart på middag. Jag råkade befinna mig lite väl långt bort ju :)

Douglas sa...

astriid :Finns dom är dom väl 50 bast vid det här laget :=)

Kan säga att jag följde ditt råd "Partyyyy on!" med råge :=)!

Kram

blingbling :Räknar kallt med dig nästa gång.

Kram