lördag 27 september 2008

Dejt ?

Stack ner till boxningen och sprang ihop med med den glada tjejen ( ska kalla henne boxaren2 hädanefter) i receptionen. Lite småsurr i och med att vi båda glömt hänglås innan det var dags att byta om. Hann knappt in i lokalen förrän jag blev ihopparad med en liten söt tjej i och med att jag inte hade någon att boxas med. Strax därefter kommer boxaren2 och har inte heller någon att köra med och blir ihopparad med någon annan...blev lite lack på mig själv att jag inte frågade henne vid receptionen om vi skulle köra.

Efter passet stod jag kvar och pratade med den lilla söta. Rätt gullig. Liten men med mycket krut i kan jag lova ! Rätt kul, en övning var när vi skulle stå med fötterna mot varandra och försöka dra den andra mot oss...rätt ojämnt med tanke på att jag väger typ 40kg (hon var väldigt liten) mer än henne...ha ha ha. En annan grej jag måste berätta om var när jag låg på rygg och hon stod ovanför mitt huvud. Då skulle man sträcka upp benen mot henne, så hon kunde putta ner dom, sen upp med dom igen, sen ner osv osv. Det vill säga en magövning. Men jag hade rätt svårt att koncentrera mig och kan inte riktigt få synen ur min skalle i och med att när jag låg där och tittade upp...så tittade jag ju rakt in i hennes rumpa...ha ha ha. Ja jag är pervers ;=) !

Nåväl efter dusch så vem sprang jag in i igen om inte boxaren2, när vi skulle lämna tillbaka hänglåset och kände att jag måste agera fort...börjar man tänka för mycket blir det inget bra och det är då man fegar ur. Dessutom orkar jag inte hålla på och analysera till höger och vänster om vad hon tycker/känner och vänta. Jag tycker det är lika bra att ställa saken på sin spets och räta ut frågetecknen. Vare sig det blir positivt eller negativt. Sen behöver man inte grubbla.

- Tja ! Hur gick det på passet ?
- Jo tack bara bra.
- Har huvudvärken gått över än ?
- Ja den är ok.
(kallprat en liten stund, innan det var dags att "attackera")
- Du. Jag ska iväg iväg och käka en bit mat, vill du följa med ?
- Nej jag kan tyvärr inte, jag är jättestressad. Men jag skulle gärna följa med annars. Jag kan göra dig sällskap till stället.

Så vi gick iväg och pratade såklart hela vägen tills vi kommer fram
- Här ska jag käka...(hinner inte säga mer)
- Jag skulle jättegärna följa med som sagt, men kanske nästa Fredag istället ?
- Ja det tycker jag låter som en bra idé :=) !

Hehe...Douglas is back on track.

9 kommentarer:

Yrsa sa...

Oj!! Här händer det grejer!!
WOW!
Kul!
Kram

Yrsa sa...

Ps. Din mailadress som finns i profilen...fungerar den?

Astriid sa...

Hihi, TVÅ brudar nu också.. ;) Modigt att du frågade. Bra lixom. Bra tänkt att du inte ska vänta och fundera för mycket! Nu väntar jag med spänning på fortsättningen!

Anonym sa...

Verkligen modigt och bra gjort =)
Ser också fram emot fortsättningen.

Kram!

ps. jag somnade inte under matchen men har sovit desto mer idag =)

Douglas sa...

yrsa :Japp det gäller att hugga när läget kommer !

Mailen funkar perfekt ;)

Kram!

astriid :Tack ! Haha nuuuuu ska vi inte gå händelserna i förväg :)Fast den andra tjejen var rätt söt...hi hi

Att tänka för mycket leder sällan till något positivt, eller för att uttrycka det på annat ett annat sätt, "Tvekan dödar" !

Kram!

latja : Tack ! Du vet väl att rädda pojkar inte får kyssa vackra flickor ;) ?

Så man har liksom inget val. Bara att köra.

Kram!

Anonym sa...

Dejt i morgon? ;-)

Douglas sa...

Latja :Ja jag vet inte vad jag ska kalla det ;) ? Njae dejt låter nog lite för mycket för min del. Samkväm kanske är ett annat ord....ha ha. Det lät skumt.

Kram!

Anonym sa...

Haha =)
Nåja, jag ser fram emot lite uppdatering i helgen.

Kram.

Douglas sa...

latja :Det kan du räkna med! Skulle aldrig våga undanhålla sånt till för kvinnliga läsare...:=)

Kram!