torsdag 18 september 2008

Drömmar del 2

Man kan ju undra vad som rör sig i mitt undermedvetna? Hade ytterligare en skum dröm. Denna gång var det pussycat som var inblandad och vi hade sex som vanligt. Vet inte varför jag börjat drömma om personer i mitt förflutna från utlandet ? Kanske är det ett "tecken" i och med att jag börjat fundera på att sticka iväg igen ? Vet å andra sidan inte om jag tror på tecken, å andra sidan, varför inte ? Vår tillvaro är nog bra mycket mer komplex än man vi anar.

Jag kommer inte ihåg om jag berättat om henne i min gamla blogg. Så ev. får skivan gå ett varv till :=) Ursäkta mig i så fall.

Jag träffade henne när jag mådde helt kass efter att jag märkte att jag inte kunde få ihop det med exet. För mycket gammalt groll som låg och spökade. Bodde fortfarande utomlands. Var och festade på svenskbaren med Lettländarna, bland de trevligaste jag träffat (och de som supit mest...). Inte helt oväntat var det ett grymt tempo på spritintaget. När vi suttit där ett tag kom en tjejkompis till dom som jag inte sett förut, riktigt snygg och sexigt klädd. Kunde liksom inte sluta kolla.Sen när vi skulle till ett disko tog jag henne i armen och gick i armkrok hela vägen.

Inne på diskoteket hann vi knappt beställa dricka innan jag "viskade" i hennes öra att jag ville åka hem till henne och ha sex. Hon var med på noterna rakt av och sen satte vi oss i en taxi och grovhånglade innan taxin stannade hos henne på en parallellgata, typ 200m från exet...Hade ingen aning om att hon bodde där.

Vi hade såklart sex och det kändes riktigt trevligt för att vara ett ONS. Man känner liksom när man synkar med någon och hon fick mig att känna mig manlig.

Efter det hördes vi inte på ett par månader. Trodde inte vi skulle göra det heller. Ville inte heller riktigt i och med att jag hade exet i bakhuvudet. Fick sen ett SMS helt oväntat "Jag vet inte varför, men jag kan inte sluta tänka på dig. Kan vi ses ?". Eftersom jag var singel såg jag väl egentligen ingen anledning att inte göra det. Så vi sågs och tog vid där vi slutade.

På den vägen är det. Sågs från och till. Vet inte hur många gånger hon skickade fylle-sms till mig.
Skickade tom. ett när hon var nykter där hon undrade om vi inte kunde vara KK. Hon gillade nog mig mer än jag fattade. Tyvärr var jag inte så mottaglig. Dålig timing. Känslomässigt halvtrasig. Hon skulle komma och hälsa på mig nu i sommar och vi hade "skojat" om att vi skulle till Bali på semester. Men sen hade vi den här MSN-konversationen och efter det har vi inte hörts någonting. Och nu har hon pojkvän.

Hennes smeknamn kommer från hennes mail-adress, där hon kallar sig pussycat. Och hon innehar även rekordet när det gäller "tjej jag känt minst tid innan vi haft sex". Någonstans mellan 20-30 minuter.

Inga kommentarer: