onsdag 5 november 2008

Utmanad av Latja...

...att skriva 7 knäppa saker om mig själv.

1. När jag äter glass måste jag ha en sån där lång sked som dom har på fik/caféer. Dessutom måste glassen vara serverad i en skål. Kan inte äta glassen annars.
2. När jag sover sked med en tjej måste hon ligga till vänster om mig.
3. När jag var liten var jag ambidextriös (både höger och vänsterhänt).
4. Jag har ett ruggigt bra siffersinne, och ett lika värdelöst lokalsinne.
5. När jag var liten blev jag en gång så förbannad på min storebror att jag jagade in honom på toaletten med en kökskniv. Han vågade inte öppna dörren förrän mina föräldrar kom hem.
6. När jag var ung var var jag övertygad om att jag skulle vara gift när jag var 21, samt att man bara har sex när man är mellan 21-40 år. Sen är det finito.
7. Jag har den egenskapen att jag kan somna när som helst/varsomhelst.Sömnproblem, vad är det ? Dessutom är jag varm som ett element.

Jag utmanar väl dom som står på min favvo-lista (som dock inte blivit uppdaterad på länge).

3 kommentarer:

Yrsa sa...

Nu blir jag rädd...Kniv! :-o
Fast jag anar ett besticktema.
Knivar, skedar och jävlar vad du gafflar ;-).

Killar ska vara kaminer (och kaniner hahaha), vi tjejer är ju alltid så frusna av oss =).

Kram

Anonym sa...

Hahaha, varför måste du ha en lång sked? =)

Det var ju riktigt roligt det här å få veta knasigheter. Man kanske borde införa det på någon dejt =D

Douglas sa...

yrsa: Haha besticktema var det ja...men så är det när man är lillebror och till slut för nog av storebrors jidder :=) !

Ja det är rätt nice faktiskt att värma upp en tjej. Ett bra privilegium som vi har.

Kram!

latja: Bra fråga. Kanske för att man inte behöver vinkla armbågen så mycket för att få in glassen i munnen...ha ha ? Men detta gäller främst när jag är hemma.

Om det här införs på dejter kanske jag borde mörka historien om när jag jagade in brorsan på toa ;) ?

Kram!