tisdag 18 november 2008

Diskussion mellan killar.

Var på en fest i helgen där det fanns en hel del sprit och...för att prata klarspråk, ganska många tjejer som var villiga. Själv tyckte jag mest det var skoj att träffa så många nya/sköna människor. Men ok, jag såg faktiskt en tjej som jag tyckte var riktigt snygg och rätt sexig ;=) Pratade lite kort med henne. När jag gick förbi henne 1h senare och började prata slingrade hon sitt ben runt mitt. Trevligt tyckte jag innan jag insåg att hon tyvärr var rätt dragen och då blev det inte så intressant längre.

Bestämde mig efter ett tag att det var dags att lätta vidare till något ställe då det helt plötsligt kommer fram en tjej till mig och säger att hon och väninnan vill hänga på. Blev rätt förvånad, eftersom just den här tjejen hade varit rätt stel när vi hade pratat och jag hade inte ens en tanke på att hon ville hänga på. Javisst sa jag (vad ska man säga?) och fortsatte mingla. Helt plötsligt står hon där med jackan på sig och bara säger nu drar vi!.

Vi gick till stället och höll knappt på att komma in eftersom hennes kompis var så dragen. Vid det här laget kände jag att allt inte känns ok, och jag anade att hon ville dra med mig hem. Jag var dock riktigt seg och ville dessutom inte utan stack för att träffa en nyfunnen kompis.

Nu till poängen:
På senare tid har jag umgåtts en hel del med Kanadensaren. En riktigt skön snubbe som jag tycker riktigt bra om. Kommer sakna honom rejält när han flyttar hem nästa månad. Dock kan han vara lite påfrestande när det gäller det här med att vara "macho". Kommer ihåg t.ex när vi tränade Box en gång och vid ett tillfälle skulle brottas och han hade hetsat hela tiden, typ "come on you pussy".....zzzzzzzz..... vilket slutade med att jag lackade rejält och brottade ner honom. Hur som helst så är den här macho-grejen rätt tydlig när det kommer till tjejer. Det ska sättas på tjejer i parti och minut.Och gör man inte det så är man en mes. Typ.

Så ni kan ju ana hans reaktion när vi sms:ar och jag berättar om kvällen och de 2 tjejerna (som jag inte ens ville ha med mig) och sen helt enkelt lämnar dom ;=) ? *censur*

Ok jag vet att han tycker om att reta mig, och det är verkligen ömsesidigt men efter 3-4 sms tröttnade jag, särskilt eftersom det här inte var första gången det skedde och skrev: The difference is that you fuck what you GET and I fuck what I WANT ;=) !".

Visst var det hårda ord, och inga sådana jag brukar använda men känner jag att någon kliver över gränsen så säger jag ifrån. Men det jag skrev stämmer när det gäller mig. Jag har inte velat ha sex med en tjej för att jag KAN ha, utan det har varit för att jag i så fall VILL . En enorm skillnad. Sen att jag haft perioder när jag har velat mycket och gjort så är en annan femma.

För mig har sex alltid varit det intimaste jag kan dela med någon, och att dela det med vem som helst...gör ju att den speciella känslan av att det ÄR något intimt vattnas ur. Hur kul är det att dela den där intima känslan med någon, för att sen vakna upp och inse att det ligger en främmande människa bredvid en ? Ett bra riktmärke är att om jag drar hem med en tjej, så ska det vara någon som det är trevligt att vakna upp med nästa morgon också.

Jag är dock medveten om att man kan hamna i perioder när man gör saker som är motsatta mot det man brukar så jag säger verkligen inte att något är mer "rätt" än det andra. Jag vet ju själv hur jag känt mig till och från och agerat, men då har jag valt det själv, och inte för att imponera på någon annan genom att ha en "ball" historia dagen efter. Så jag dömer definitivt inte någon !

Just också för att sex är rätt intimt (pratar inte gärna om det ens med mina kompisar) så har jag valt att inte skriva om det i bloggen, om det inte är något speciellt som kan vara rätt kul (typ historien om pussycat) att läsa om. Men bara för att stilla ev. nyfiknas undran om jag någonsin har sex överhuvudtaget i och med tystnaden om detta på bloggen så kan jag meddela att det har jag och att jag även har en extremt hög sexdrift ;=) Så nu vet ni det.

Förresten tog det ett tag innan jag fick svar av Kanadensaren:
But at the end u dream of what I fck. Love u fcker.

Fattade inte vad han menade, men tänk att man skulle få höra "Love u" av en så macho kille ;=) Sen att han var tvungen att linda in det i en del "hån" var inte direkt oväntat. Det hade liksom varit mesigt av honom att bara skriva "Love u"...ha ha ha.

7 kommentarer:

Yrsa sa...

Det han menade var ju att de tjejer som han ligger med är de som du egentligen skulle vilja ha...
Men jag kan förstå att du tröttnar på jargongen och jag tycker att du resonerar klokt kring hur du vill göra och hur du känner. Det är ju ditt liv vi pratar om och om jag inte missminner mig så är du vuxen och har således rätten att välja och kommit förbi skrytstadiet..right? ;-)

Behåll du dina sexakter för dig själv om det känns rätt för dig =). Var blogg har sin karaktär och jag tycker det var fint sagt om att vissa saker och visst beteende kan urholka intimiteten. Men som sagt, var sak har sin plats, vissa perioder kräver vissa saker.
Men "kärligga" är ju det vi alla vill innerst inne och längtar efter. "Baraligga" är ju ett substitut i stunder när man kanske inte kan/orkar/vill kärligga. Vi är i olika faser i livet helt enkelt vid olika tillfällen.

Och vem vill ligga med någon som man inte vill vakna upp med? Det är ju en mardröm...
Nej, lite urskiljningsförmåga krävs ju. Det krävs att man kittlar både mitt intellekt och mitt kropp för att få kittla helt enkelt *S*.

Var den du är, du är ju så bra som du är =).

Och du, säg "I love you" till kandadesaren och ge honom en kram innan han åker ;-).

Kram!

Blingbling sa...

Jo nog är han lite väl macho i bland vår kära kanadensare. Men man kan ju inte låta bli och tycka om honom i alla fall. Han behöver bara fostras lite ;) Nu lyssnar han iof inte alltid på Blingblings råd hahah.

Anonym sa...

Jag har aldrig varit något större fan av att ha sex första kvällen. Finns det en attraktion är jag övertygad om att den säkert finns kvar tills nästa gång man ses =)

Astriid sa...

Haha, vilken knäpp en! En typisk kille som jag antingen skulle falla för eller helt enkelt slå på käften. Ibland har jag svårt för gråzoner, haha!

Ibland önskar jag att sex vore nåt som jag bara delar med den jag är med. Men jag är så pratig och bubblig av mej att jag bara måste berätta för nån, hehe.. Sen är det hemskt skoj att prata om också. Här är jag ju dessutom anonym, det för min del, gör allt lättare :P Jag kan helt enkelt inte knipa käft.. Men det vet ni ju redan.

Skönt att du har sex med dom du vill och inte dom du får, haha. Annars vore det tragiskt..

Douglas sa...

yrsa: Ah ok. Har inte sett någon tjej han varit med och det är inte så intressant i mina ögon heller. Jag är nöjd med mina så får han vara nöjd med sina ;=)

Ja "kärligga" går ju inte ens att jämföra med "baraligga"..ha ha kul uttryck ;=)

Jag kan meddela dig att det du säger kanske är en vanlig uppfattning bland tjejer, men att det definitivt inte alltid är så hos killar.

Dock har jag faktiskt aldrig gillat ONS förutom Pussycat som det var speciellt med på många vis.

Ja Kanadensaren kommer få veta att jag tycker bra om honom.

Kram!

blingbling: Haha ja jag tycker grymt bra om honom. Oavsett hur mycket han ylar vet jag att jag kan räkna med honom när det verkligen gäller till skillnad mot många andra.

Lycka till att fostra honom ;=) !

Kram!

latja: Inte jag heller. Oavsett hur mycket det tar emot att säga det så är jag mer som en tjej när det kommer till det där med sex första kvällen...ha ha ha.

Däremot håller jag inte med om det andra du skriver ;=) Menar att det kan vara en stor skillnad att se en tjej om man är berusad mot att se henne dagen efter om man är helt nykter ;=) !

Kram!

astriid: Slå på käften är mitt tips ;=) Det är helt enkelt så att dom är uppvuxna med andra värderingar. Jag har t.ex väldigt svårt att se honom med en svensk flickvän.

Hihi vi vet att du tycker om att prata, vilket absolut inte ska ses som något negativt ;=) !

Ja jag är väl inte heller den som inte är "bubblig" av mig, men just detta pratar jag bara med mina närmaste om, om det är något speciellt vill säga.

Kram!

Yrsa sa...

Douglas:
Jag tror inte ONS överlag är nåt att hänga i julgranen. Det kanske ger en tillfällig lättnad efter sex o närhet men efteråt är du ju fortfarande lika ensam.
Men ONS har i mina ögon aldrig bara varit ett ONS, jag har ofta velat ha en fortsättning.
Men det är ju ett klassiskt misstag...att man tror att det ska bli nåt mer, vilket det aldrig blir. Jag går lite på Latjas linje där att om attraktion finns så finns den även kvar nästa gång trots att man inte har sex. Fast det är ju jäkligt svårt att säga nej när lusten rusar genom kroppen och det kittlar både här och var. Dumma kropp!

Douglas sa...

astriid: Forts. Jo att tjejer tycker sex kan vara skoj att prata om märkte när jag gjorde mitt ex-jobb på Karolinska ;=)

Det var ett vanligt ämne på fikarasterna...ha ha ha.

Kram!

yrsa: Nä du har rätt. ONS är klart överskattat i många fall.

Det där med hopp om fortsättning är nog klart vanligare hos tjejer. Killar blir nog skrajare just pga. detta och därför ofta försvinner upp i rök.

Haha ja kroppen är en ständig problemorsak. Åh vad jag skulle vilja att alla tjejer fick vara kille för en vecka eller så, så skulle ni få se !! Snacka om att vi skulle få upprättelse..ha ha

Kram!