onsdag 19 november 2008

Skrattar bäst som skrattar sist...

...fick jag bittert erfara idag. På något sätt önskar jag att min kollega som jag skojade med i morse hade fått se det som hände idag. Det hade hon varit värd ;=)

Körde boxning igen (med boxaren2...) och det var exakt hur jobbigt som helst. Oavsett vad så är vi ett j*vligt bra team på passen. Hon är nog den tuffaste tjej jag kört med och jag kan ta i när vi kör. Dessutom ganska sexig när hon tar i.

Nåväl det var inte poängen. När vi kör uppvärmning och knäböj för att värma upp benen...hör jag ett ljud jag inte vill höra....ritsch. Känner helt plötsligt att mina långa svarta byxor inte sitter så tight i rumpan längre. Kör ett par knäböj till och hör ännu mera ritsch. Känner efter med handen och märker att byxorna har spruckit från grenen hela vägen upp ! Trodde inte det var möjligt att ett par kunde spricka så mycket. Berättar det här lite generat för boxaren2 som tittar efter och börjar asgarva. Det jobbiga (eller kanske tur) är att jag inte ser hur mycket det syns. Oavsett vad så tackar jag gudarna för att jag har mörka kalsonger på mig. Får ju höra det här med byxorna ett antal gånger under passet från henne och det är inte svårt heller att få henne att skratta ;=) Ser att två andra rätt snygga tjejer som står bredvid oss småskrattar lite för sig själva och när jag leendes säger det syns väl inte så mycket ? med ironi i rösten och dom börjar fnissa fattar jag att typ hela häcken måste synas.

Går sen in i omklädningsrummet, duschar och träffar på en riktigt skön snubbe som jag pratat med förut. Han är eld och lågor över sin nya parfym asså det är inte sant, brudarna blir helt tokiga av den här. Ska du prova ? Nej tack svarar jag, det är inte så bra att ha olika dofter på after shave och deon. Triggar honom lite dock genom att säga kompis den där luktar riktigt bra, förstår att brudarna blir tokiga. Han ler sedan ett sånt där nöjt leende ungefär som att 200 tjejer har hoppat på honom bara pga den ;=) Han frågar vad jag tränat och jag svarar jag har kört boxning med en instruktör som är helt galen och energisk, men hon är riktigt bra!. Blir ju föga förvånad när han säger asså undrar om hon är lika galen i sängen, det skulle man vilja veta. Haha jag kunde inte låta bli att skratta. Ni skulle sett hans nöjda min när han sa det sista. Tror han var hyfsat sexuellt frustrerad.

Nåväl jag torkar mig med handduken och börjar fippla med min parfym. Då plötsligt halkar jag till på mina genomsvettiga byxor som är på marken och tappar parfymen i golvet.....faaaaaaaaaaaaaaan...600 spänn upp i rök. Lägg till 500kr för byxorna så förstår ni att det här var mitt livs dyraste boxningspass ;=)

Vid det här laget struntar jag duktigt i om jag blandar parfymer så jag böjer fram huvudet/halsen till snubben och inga ord behöver sägas. En lätt nick från min sida och det sista jag ser är hans enormt nöjda leende när han sprayar på parfymen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

japp, somliga straffar han där uppe direkt ;-)

Yrsa sa...

HAHAHAHA
Jag hade gett hela mitt studiebidrag för att få se det där!
DAMN att jag inte var på just det passet idag ;-).

Astriid sa...

Hahahaha!! Hade du en dejt med Murphy kanske..?? ;)

Blingbling sa...

Hade du inte ett par jeans som sprack en gång också ;) Jag tycker mig känna igen det där.

Douglas sa...

Latja: Haha jag hävdar att det var en "hon" ! Det är tjejer som tycker om det här med straffande för illgärningar ;=)

Kram!

Yrsa: Haha det kan jag verkligen tänka mig ! Det är ju liksom sånt man bara ser på TV.

Kram!

Astriid: Haha definitivt Murphy ! Och den där personen som har en förmåga att ge igen när man har kaxat för mycket...

Kram!

Blingbling: Haha...shhhhh !

Kram!