torsdag 27 november 2008

Uppsägningen avklarad

Kunde inte vänta med att säga upp mig. Ville ha det överstökat. Så jag mailade min chef och ringde sen upp honom. Han tyckte det var otroligt tråkigt och undrade om det var något som kunde göras...Ska prata med honom nu 16.00.

Usch jag är verkligen inte gjord för separationer. Pulsen är konstant runt 150 känns det som och jag känner mig ledsen med en klump i magen. Dessutom får jag alltid dåligt samvete om det är jag som tagit initiativet, även om det egentligen helt saknar grund. Fan, ibland fungerar jag verkligen som en kvinna.

Dags att boka in ett boxningspass så jag kan återfå den förlorade biten av min manlighet.

2 kommentarer:

Yrsa sa...

Hoppas samtalet gick bra.
Visst är separationer jobbiga men oftast kommer nåt gott ur dem. Set gäller bara att härda ut ;-).

Och jag tycker inte alls du verkar särsklit omanlig och va fan är det dför fel på att funka som en kvinna? :-O
Det får jag göra varje dag *S*.

Så jag får väl avboka mitt boxningspass så jag behåller min kvinnlighet ;-)

Nej men hoppas verkligen att det gick bra med chefen.
Nytt jobb nya möjligheter!
Till topps bästefar!

Kram

Douglas sa...

Yrsa: Haha ja jag vet inte om det gick så bra, blev ju lämnad med fler frågetecken ;=)?

Det där med att fungera som en kvinna sa jag med en viss ironi i rösten ;=) Kan tvärtom vara ytterst bra att veta hur kvinnor fungerar ibland...he he he.

Haha ja avboka passet och in i köket med dig kvinna ;=))) !!

Kram!