onsdag 19 november 2008

Bra morgon !

Har haft en sån där härlig morgon som man kan ha ibland. Drömde om min gamla vovve inatt och kände mig riktigt glad när jag vaknade då det var en fin dröm. Vovven mår bra kan jag meddela ;=)

Tyvärr fick en av mina kollegor smaka på mitt goda humör nu på morgonen ;=) Hela vårt gäng sitter på plats ute hos kunden och för att komma till vårt rum måste vi gå igenom hela deras kontorslandskap. När vi gått halvvägs viskar jag till henne du vet att dina trosor hänger halvvägs utanför ena facket på din väska ?

Jag ser hur hon stelnar till och börjar rodna. Hon börjar frenetiskt vrida/vända på sin väska för att rätta till det hela innan hon vänder sig mot mig och ser mig le/skratta...självklart hängde det inga trosor halvvägs utanför...ha ha ha.

4 kommentarer:

Supergirl sa...

haha din lilla spjuver!

Yrsa sa...

HAHAHA
Då har du haft ditt roliga för idag ;-).
Men jag liiider med henne.
För det där har hänt mig på riktigt :-s.
När jag var i England på ett convent. Vi skulle gå på värsta balen...
FÖrdrink hos mina värdar. Jag bodde i gästrummet, kommer ner för trappen och in i biblioteket där alla sitter. Sätter mig i soffan. Då viskar damen som sitter brevid mig: "Maybe you should remove the knickers under your foot".
Jag har alltså gått genom hela bibilioteket med alla gäster med ett par svarta spetstrosor under mina högklackade balskor....
Gissa om jag var röd.

Anonym sa...

Hahaha, underbar humor!! =)

Douglas sa...

supergirl: Haha det var ett kul ord ;=) !Spjuver.

Kram!

yrsa: Ja jag hade det tills jag fick payback*2 på boxningen ;=)

Hahaha det där hade jag velat se. Låter ju som en hyfsat pinsam historia ! Skönt att vara kille, då kan man skämta bort sånt där och bara garva.

Kram!

latja: Mmm det var skoj, visste ju också att den här tjejen kunde ta en sån här grej. Men som jag skrivit redan, jag fick hyfsad payback tillbaka...ha ha ha

Kram!