torsdag 20 november 2008

Möte med mitt förflutna.

Ska ner med Kanadensaren och hälsa på min brorsa.

Ska träffa en speciell person också. Första gången sen September 2006. Som ville ha barn med mig även fast jag gjort slut. Som ville flytta med mig tillbaka till Sverige. Kvinnan som sårat mig mer än någon annan. Kvinnan som jag sårat mer än någon annan. I princip den enda människan som jag sårat. Otur för mig och för henne att det är den Kvinna som älskat mig mer än någon annan.

Jag kan redan nu säga, att det kommer bli en av de mest känslomässiga dagarna i mitt liv.

Tänk på mig runt 12.45 imorgon.

Bloggen lär vila till efter helgen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska tänka på dig!!

Kram!

Blingbling sa...

Tänker på dig redan nu. Det kommer gå bra det där ska du se. Men huuuu, jobbigt såklart.

Astriid sa...

Vila på under helgen du. Känn efter och kom tillbaka ännu starkare.

Kram på dej!

Douglas sa...

latja: Tack för omtanken !

Kram!

Blingbling: Det gick bra och det var inte så jobbigt som jag befarade. Men klart att det var väldigt emotionellt.

Kram!

Astriid: Jag är starkare på alla sätt, förutom energimässigt.

En helg med rejäl fest både Fredag/Lördag sätter sina spår...

Kram!