fredag 3 oktober 2008

Äntligen Fredag !

Det har varit en trevlig vecka sen senast. Så började mitt senaste inlägg innan jag ramlade in på ett sidospår jag aldrig kom ut från.

Förutom det som hände med kompisen har jag fått beröm av chefen för att jag enligt en av våra kunder "alltid är så trevlig och hjälpsam" när dom ringer angående något supportärende. Lite speciellt med det där med beröm från chefen. Vissa går igång duktigt på det och lever på det typ hela veckan. För mig är jobb bara jobb och således ingenting jag fäster så stor vikt vid. Men men, beröm är ju roligare att få än klagomål ;)

Har också köpt soffbordet Verdi, även om Yrsas kommentar om att Movie var "manligare" vägde ytterst tungt...Eftersom jag själv mer var inne på Verdi blev det till slut 3-1 i Verdis favör
vilket gjorde det hela till ett lätt val ;)

Ska också träffa boxaren2 idag. Det ska bli roligt. Kommer nog bara ses runt 1-1.5h då jagska träffa en annan kompis senare på kvällen. Lagom så. Rapport kommer.

Imorgon inflyttningsfest hos en kollega. Kommer bli en kul helg.

5 kommentarer:

Astriid sa...

Nä, Douglas. Nu är jag besviken på dej. Verdi.. Huva.. Men jaja, jag blev ju nedröstad SÅ. Jag ska glömma det och gå vidare, haha!

Kul med boxaren2 ;) Och en liten stund kan ibland vara bättre. Helgen låter som en bra helg! Kram på sej

Yrsa sa...

Haha, mina åsikter brukar väga tungt i de flesta sammanhang *harkel*.

Nu får du se till och ha det riktigt kul med Box2!!
You only live once you know...

Ha en härlig helg!
Kram

Douglas sa...

astriid :Förlåt min käre astriid, ska genast fundera ut ett sätt att kompensera för detta svek mot dig :=)

Haha blev nog en liiite för kort stund...

Kram!

yrsa :Ja det beror ju på vilka ord man använder :=) Kanske är du bra på det ?

Box2 blev som bekant inte så kul...

Trevlig helg på dig med.
Kram!

Yrsa sa...

Du får njuta av ditt nya fina soffbord istället för en dum boxare som inte vet sitt bästa =). Och jag vet inte om jag är så bra på att välja rätt ord.....de bara kommer för det mesta, pladdermaja som jag är *S*.

Jag letar efter en snygg anslagstavla..verkar vara en omöjlig uppgift.

Röj loss (med vett ;-) ikväll!
KRam

Douglas sa...

yrsa :Ja soffbordet är jag väldigt nöjd med även om man kanske inte njuter av det på samma sätt ;)

Kram!