söndag 19 oktober 2008

IQ-Test och familjekamp ;=) !

Jag måste motvilligt erkänna att jag blev lite stolt och glad över resultatet av det här testet :=) Min käre mor "kaxade" häromveckan om att hon i egenskap av enda kvinnan i hemmet har högst IQ i familjen med sina 126 som hon fick på något test. Detta test är väl inte kanske inte så vetenskapligt, men huvudsaken är att jag har en siffra som är högre än mammas...ha ha ha.
Ett tips är att klicka på bilderna (5st) för att få dom läsbara.
Bild 1


Bild 2


Bild 3


Bild 4


Bild 5

7 kommentarer:

Anonym sa...

99% bättre än populationen =)

Jag som tyckte att jag var nöjd med mina 84% ;-)

Astriid sa...

Haha, det är alltid kul när man kan slå sina föräldar i nånting :) Och det är alltid särskilt kul när man slår någon som har skrytit med sitt resultat, hihi.. :P Stackars din mamma ändå :)

Jag måste också prova det dära när jag får tid! Men jag vill nog inte veta resulatet :S

Du borde testa det här testet dom har (kanske hade, jag vet inte om det finns kvar länge) på officer.nu. Det var superspännnde! :)

Kram

Yrsa sa...

okej jag erkänner...jag bara tror jag är smart :-S. Jag fick bara 128...*s*

Douglas sa...

latja :Måste vara en väldigt korkad population i så fall :=)

84% är ju riktigt bra! Dessutom har du 100% när det gäller att måla, i mina ögon i allafall ;)

Kram

astriid :Stackars mamma ? Du menar att jag kanske har låtit henne höra det där en del eller...ha ha ha...i så fall har du rätt ;=)

Haha nä är man inte van att ha gjort såna här grejer i allafall någon gång ligger man risigt till.

Ska testa det där på officer.nu.

Kram!

yrsa :Alla som läser är min blogg är smarta :=) Dessutom ska man nog inte lägga alltför stor vikt vid det där testet.

Kram!

Anonym sa...

Tackar, haha =)

Kram

Astriid sa...

Wohoo, jag är inte helt dum i huvudet i alla fall :P Trots världens trötthet så fick jag ändå 115, vilket jag faktiskt är nöjd med :)

Douglas sa...

astriid :Ja det var ju onekligen ett bra resultat ! Lät på dig som att du skulle få typ 50 ;=)

Fast jag är inte överraskad, tror det sitter i frisyren ;)

Kram!