lördag 4 oktober 2008

Bakslag

Ja inte blev det mycket att berätta om med boxaren2. Gick fram till boxaren2 efter passet och pratade lite grann innan jag frågade :

- Ska vi dra iväg och käka nu då ?
- Njae jag kan inte. Vi ska iväg till Skärgården och grilla.

Fortsatte sen att snacka en stund innan jag gled in i omklädningsrummet. Hade det varit mitt gamla jag hade jag nu suttit och försökt förstå vad hon menade. Vad betyder "Vi ska iväg...", Kompisar/pojkvän ? Varför först snacket om "bio" och sen nästa gång "men jättegärna nästa Fredag" ?

Hade det inte varit lite mer schysst om hon kommit fram till mig och sagt att det kört ihop sig istället för att låta mig fråga igen, eller hoppats på att jag inte skulle fråga ? Det är väl det enda jag funderat på.

Nu är det mer så att jag konstaterar att hon helt enkelt inte ville/kunde. Kan finnas 1000000 orsaker till detta och jag har inte lagt och tänker inte ödsla energi på att analysera ;=)

Men men, här gråts det inte över spilld mjölk! Trots allt finns det mängder av söta, rara, mysiga och sexiga tjejer och jag lägger hellre energi/tid på dom som vill träffa mig ;)

Dessutom är det som bekant helg och en inflyttningsfest ikväll som jag ser fram emot !

6 kommentarer:

Yrsa sa...

Nä!
Usch så tråkigt...
Men som du säger.
Det finns många andra där ute =).
..och jag menar det var inte schysst av henne.
Du är värd en bra och rolig tjej som inte längtar efter nåt annat än att få träffa dig!

Jag tycker fortfarande du är modigast i världen som vågade fråga. Fortsätt på det spåret!

Stor kram!

Astriid sa...

Det är bra. Man ska inte analysera för mycket, även om du uppenbarligen också har gjort det litegranna.

Hon var uppenbarligen lite av en tråkmåns och lite trög med att kunna säga att hon hade andra planer. Skönt att det är partaj ikväll!! Partaja åt mej med så får du superroligt ;D

Kram på sej

Anonym sa...

Inte konstigt om det har passerat en eller annan tanke efter bakslaget.. då hade du nog varit helt ointresserad.

Hoppas du får jäkligt skoj ikväll i stället =)

Douglas sa...

yrsa :Det känns i allafall bra att jag inte är ensam om att ha uppfattat saken på ett visst sätt ;)

Tack snälla du ! Visst stämmer det som du säger. Kommer inte nöja mig med mindre heller.

Mmm egentligen är ju det viktigaste att man frågar och vågar/kan vara sig själv. Resultatet kommer i andra hand.

Kram!

astriid :Mitt korta analyserande pågick under tiden jag skrev inlägget. Det får räcka så.

Ja man vet aldrig vad som rör sig i folks huvuden. Trots allt känner vi inte alls varandra.

Partade åt dig också kan jag lova och det var superkul ;)

Kram!

latja :Mmm stämmer. Helt ointresserad var jag inte.

Tack, jag hade en grymt kul kväll igår !

Kram!

Zinnie sa...

Vad skönt positiv du är Douglas. Jag jobbar på att bli smittad.
Var infyttningsfesten bra?

Douglas sa...

zinnie :Tack snälla, jag gör mitt bästa även om det inte alltid är så lätt ;=) Har ruggigt svårt för negativitet och vill inte vara sån heller.

Låter SÅ präktigt men man kan verkligen välja hur man vill se på saker och ting. Jag skickar dig en positiv-kram via cyberrymden i hopp om att smitta dig lite :=)

Festen var riktigt kul! Vi kom inte ens ut till något ställe och det säger väl allt ;) Dessutom 0 baksmälla idag !

Kram!