onsdag 23 december 2009

Sliten Douglas

Det roligaste som hände på julfesten var att vår chef förkunnade att vi har gjort ett så bra resultat i år att vi får åka till Åre på vinterkonferens i April ;=) !!! En annan kul grej är att det kommer börja en tjusig tjej hos oss i början av nästa år. Det är vi inte direkt bortskämda med. Mindre kul för henne kanske att hon var väldigt "offensiv" på en del av våra kollegor. Och det innan hon ens börjat ;=) Annars är såna här fester fascinerande. God damn vad det skvallras/tisslas/tasslas om allt och alla ;=) !!

Frågade min chef skämtsamt om inte en skidresa/konferens är lite riskabelt ? Jag t.e.x har gjort 3x1 veckor under min livstid och det vore lite oturligt om typ 20 pers åkte på olika frakturer....ha ha ha.

Julklappshandlandet har gått helt smärtfritt. Visste precis vad jag skulle ha så jag var radiostyrd och fixade rubbet.

Har annars haft en mindre trevlig upplevelse idag. Var hos min naprapat idag eftersom jag har haft ont i knä/ryggen/höften under en ganska lång tid. Inga allvarliga grejer, men det beror på följdskador av hälsporren (som jag dock är fri från) och överansträngning. Dock rätt segt att aldrig inte ha ont nånstans, Hursomhelst så körde han en sorts behandling på knäna där han stack ner akupunkturnålar rakt ner i mjukdelarna på knät och "vispade" runt. Inte alls skönt.

"Älskar" också när han säger "slappna av" innan han ska knäcka/stretcha typ hela ryggen. Verkligen jättelätt att "slappna" av då... ;=)

Annars känner jag mig riktigt trött. Har haft det sjukt bokat senaste veckorna/månaden med en massa aktiviteter som varit roliga men tagit på krafterna. Nu ska jag äta och chilla under Julen med mina föräldrar och brorsan&brorsdottern som kommer upp för att fira med oss.

Dessutom ska jag läsa ikapp er imorgon !

3 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Ha en underbar jul vännen!

Massa kramar och knäckkladdiga pussar!

Astriid sa...

Men baby.. Du börjar bli gammal, förstår du inte att det är därför du har ont?? ;D Mohaha!

PPG

Douglas sa...

Pettiwoman: Tack detsamma snälla rara !

Kramar och pussar är alltid välkommet oavsett i vilken form ;=)

Kram!

Astriid: Hahaha du ska ha smisk ;=) !

Kram!