onsdag 2 december 2009

Liket lever !

Har den senaste veckan hunnit med att fylla år. Det var längesen DET var roligt. Tycker om er tjejer. Ni är snälla. Från en del av tjejkompisarna var gratulationerna i stil med "Grattis på 23-årsdagen" eller "Grattis du eviga ungdom". Man kan väl lugnt säga attdet lät annorlunda från en del killkompisar ;=)

Hade också väldigt mycket senaste veckan och mina förhoppningar om att det skulle bli lugnare den här kan jag glömma rakt av. Det är fullt tempo hela tiden. Ikväll ska jag till mitt gamla jobb där jag blivit inbjuden till skräckfilmskväll. Det känns superkul att dom bryr sig om mig. Förra gången var jag hur kaxig som helst innan filmerna, det var jag inte sen. Shit vad skraj jag blev. Fast jag gillar spänningen och det psykologiska. Någon som vill följa med och hålla mig i handen...ha ha ha ? Jag har sett till så att jag ska ha minst 3 kuddar för mig själv och sitta låååångt ifrån duken. Är dock lite halvbakis i form av trötthet efter att ha druckit 1 flaska vin igår tillsammans med 2 kollegor efter jobbet. Fast det känns som 0 risk att jag kommer somna under skräckfilmerna....får se om jag kommer kunna somna överhuvudtaget ikväll ;=)

Sprang också ihop boxaren2 i veckan mitt i morgonruschen. Intressant det där. 4 gånger sågs vi i somras, alltid på mitt initiativ. Så jag la ner det där, även om hon var rolig att träffa. Nåväl jag fick ett SMS direkt efter att vi klev av tunnelbanan Verkligen kul att se dig :-) Du såg ut att må bra. Snygg var du också :-) Ha en bra dag. Kram/XXX. Blev lite förvånad eftersom hon som sagt tidigare inte sagt/skrivit nånting. Kanske bara vill ha lite bekräftelse ? Efter lite messande fram och tillbaka bestämde vi att vi skulle ses i helgen.

Crazy Girl...Vi pratades vid lite kort på MSN och hon undrade om vi skulle ses för en fika i veckan. Taget. Mer än gärna.

Dejten har hört av sig på MSN titt som tätt. Beklagade sig över att "alla killar frågar bara efter mina tjejkompisars nummer". Tröstade henne lite innan hon skriver du ville ju inte heller ha mig. Det är väl inte hela sanningen tänkte jag men jag orkade inte förklara henne främst för att jag inte bryr mig om henne på det sättet längre. Hon vet om att jag ska ner till Budapest över nyår och jag fick lite "panik" när hon skrev jag väntar på dig.

Brorsan har fixat sin 80mils marsch. Verkar ha gått ner 7kg på 3.5 vecka. Inte illa.

För 3-4 veckor sedan när en kompis skulle över och kolla Champions League hos mig ringde han mig från spelbutiken 1h innan matchstart och frågade om jag ville vara med på hans "idiotsäkra" trippel ( trippel = man tippar 3 matcher) på Oddset. 100kr tyckte jag det var värt. Det är ju trots allt lite spännande när man kan vinna lite pengar. Vi hann inte mer än sätta oss i soffan förrän ett av motståndarlagen gjorde mål. Efter typ 50 sekunder...Givetvis gick ju hela hans "idiotsäkra" spel åt pipsvängen. Faktum är att han inte tippade rätt på en enda match. Vilket jag såklart inte alls har påmint honom om...ha ha ha. Förra veckan var tippade han igen, men denna gång höll han en lägre profil. Dock med resultatet att han tippade 5 matcher,och fick rätt på alla 5 ! Jag satsade 100kr och fick 950kr tillbaka. Dessutom fick jag med all rätt, en massa hån tillbaka...ha ha ha.

7 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS I EFTERSKOTT!!!!!!!

Stor kram från mig.

Varför vara perfekt.. sa...

Ja! grattis grattis grattis!! :D
KRAAAAAAAAAM

Astriid sa...

Ååh, men då har du ju en massa på gång både i veckan och i helgen :) Sånt är alltid kul!! Dejter dessutom ;) You go!

Haha, nä, jag skulle nog inte följa med på skräckfilmskväll ens om jag fick betalt.. Gick ju sådäär sist jag kollade på skräck. Inget för mej ;P

Hoppas du får skoj!

PPG

Janet sa...

Jag hoppas din födelsedag var fylld av kramar,kärlek och glädje! =)

Låter ju som att en massa härliga möjligheter står till buds för dig-
again ;)

Skall bli spännande att se vem som har förmågan att röra,beröra,locka och bara vara som går hela vägen in :)

Ha en mysigt adrenalinkickande stund bakom kuddarna vettja! ;P

Varma kramar till dig :)

Pettiwoman sa...

HURRA HURRA HURRA...

Grattis i efterskott!

Puss o kram!

Fröken Svensson sa...

Mycket nu Dogge ;) Akta så du inte blir utbrändav alla tjejer, hahaha. Jag har redan listat ut att du fyllt år, men det visste du ju ;)
KRAM!

Douglas sa...

K: TACK ska du ha ;) !

Större KRAM tillbaka!

VVP: Åh TAAAAAAAACK snälla rara!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM!

Astriid: Ja det är nästan för mycket. Behöver en lugn helg nu.

Haha förstår vad du menar, men det gick bra den här gången med filmerna :=)

PPP!

Janet: Tack snälla ! Det var den på sätt och vis.

Mmm det här med tjejerna går ju upp och ner men just nu är det nog mer upp.Och jag är nog lika nyfiken som du på vem som går "all-in"...

Varma kramar till dig också !

Pettiwoman: Åh du sjunger så himla fint ;) Tack ska du ha !

P&K!

Fröken: Haha men jag älskar ju kvinnor och vete tusan om jag kan bli utbränd av dom ;=)Tycker ni är bra medicin mot det mesta...hi hi hi.

Haha men jag skrev i princip när jag fyllde år så jag vet inte om du får ta åt dig äran för det...;=)

KRAAAAAAAAM!