torsdag 24 december 2009

Den ärlige Douglas (*host* *host*)

Jag måste erkänna det där med att jag aldrig fuskar som jag skrev i samband med Singstar-tävlingen är en sanning med modifikation...ha ha ha.

Nu vet jag inte om jag skrivit om det förut, men det fanns ett riktigt fult fusk från min sida en gång. Det var när jag och mitt väldigt gamla ex pluggade tillsammans. I skolan där vi gick hade dom en skyttesal där man kunde skjuta luftgevär. Den som drev stället var en äldre herre i säkert 65-70-årsåldern som var väldigt förtjust i min dåvarande flickvän. Hon fick alltid det bästa geväret och all uppmärksamhet. Han visade henne hur man skulle hålla geväret och vad man skulle tänka på. Själv fick jag aldrig någon hjälp.

Hursomhelst så spöade hon alltid mig. Fråga mig inte varför, men hon var väldigt duktig på att skjuta. En vacker dag skulle jag dock se till att vinna. När vi var nere i skyttesalen nästa gång gjorde hon det stora misstaget att lämna sitt gevär obevakat en kort stund eftersom hon skulle på toa. Jag smög dit som en panter och vred på alla reglage som fanns på hennes gevär. För säkerhets skull ställde in hennes sikte helt åt h*lv*t*...ha ha ha.

Hon kom tillbaka helt ovetande och jag kaxade upp mig duktigt och sa att jag ville slå vad om att jag garanterat skulle spöa henne denna gång. Kommer inte ihåg vadet, men att det var något sexuellt är nog ingen högoddsare. Hon var inte den som sa nej, så hon antog vadet. Å andra sidan, varför skulle hon inte göra det efter att ha slagit mig 10000000000000000ggr i rad ?

Vi började skjuta och hennes skott gick inte så bra. Hon förstod ingenting utan tyckte bara det var konstigt att hon helt plötsligt började skjuta 3:or och 4:or, när en 8:a i vanliga fall var ett misslyckande ? Jag såg hennes bekymrade ansikte och kände att jag har en chans. Problemet var att jag var ännu sämre med mitt korrekt inställda vapen ! Glömde liksom bort att jag inte kunde träffa en elefant från 10m håll hur bra geväret än var inställt.

Så det slutade med att jag ändå fick stryk. Dubbelt upp kan jag meddela när jag ytterst skamset erkände att jag hade skruvat på hennes reglage/sikte för att vinna...ha ha ha.

Eftersom jag ändå förlorade räknar jag inte det här som fusk och vidhåller att jag fortfarande är helt ärlig och aldrig fuskar.

10 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Att du inte erkänner att du fuskat är ju bara det fusk ;-) *retas*
God jul på dig Dogge!
KRAAAAM!

Pettiwoman sa...

Vilken liten dålig förlorare du är, hihi.

Kram

Anonym sa...

God fortsättning.
Blev det några familjespel under julen som du kunde fuska i? ;-) hihihi

Astriid sa...

Klart som korvspad att det är fusk!! Hahaha, försööök inte kära vän. Kom inte till mej och säg att jag fuskar i singstar där det handlar om att hålla rätt ton och jag gör det när du ändrar vapnets inställning. Ska vi skjuta lerduvor nån dag?? :D

Douglas sa...

Fröken: Haha retas på du bara...finns MYCKET snö att mula folk i...;=)

KRAM!

Pettiwoman: Haha vill du OCKSÅ bli mulad ;=) ??

KRAM!

K: Snart tar jag ett tåg till dina trakter och mular dig också bigtime...hi hi hi ;=)

KRAM!

Astriid: Njae man kan väl säga att jag tänjde lite på reglerna ;=) ? Förresten så ska DU också bli mulad...

Lerduvor ? Du kan skjuta med en kanon, jag med en ärtbössa och jag kommer vinna ändå... ;=)

KRAM!

Astriid sa...

Något gruppmulande kan du ju för det första FETglömma ;)

Och det är inte rätt tillfälle att vara kaxig med ditt ärtgevär heller för den delen. Dream oooooon baby ;) Jag kommer vinna så sjukt mycket över dej :D

PPG

Fröken Svensson sa...

Hahaha! Astriid har rätt, vi är flera tjejer mot en kille Dogge
;-) Men det kanske är det du är ute efter *asg*
KRAM!

Douglas sa...

Astriid: Haha här glöms INGENTING...;=) !

Jag var grym med ärtbössa när jag var liten...ha ha ha.

PPP!

Fröken: Haha ja jag kan tänka mig värre saker än att bli attackerad av flera tjejer på en gång ;=)

Fröken lilla, ni må vara fler, men jag är starkare än ni tillsammans...hi hi hi

Stor kram baby !

Astriid sa...

Stark mot oss?? In my ass babe!!

All I say is: GOOD LUCK CHUCK!

Du vet att det här kommer hamna i protokollet!

Douglas sa...

Astriid: Det enda jag vet är att DU kommer hamna med ansiktet i en snödriva....;=)

Kram!!