tisdag 23 december 2008

Sjuk !

Den senaste veckan har jag mått rätt dåligt. Jag har haft något strul med luftrören och en förkylning som aldrig velat bryta ut. Kulmen nåddes i Söndags då jag åkte på någon slags "matförgiftning" också och sov runt 2h natten mellan Söndag/Måndag. Spydde flera gånger under natten vilket inte var det värsta, utan den påföljande huvudvärken som aldrig ville släppa :=(

Framåt eftermiddagen igår kände jag mig klart bättre. Tog flera promenader då sängliggande inte brukar hjälpa mig att må bättre. Fick också aptiten tillbaka och eftersom magen var rätt tömd kan ni förstå hur mycket jag åt...Fan,det måste vara sådär en kvinna känner sig när hon är gravid ;=) Jag åt typ 1gång i timmen och för en gångs skulle hade jag inte det minsta dåliga samvete att under kvällen trycka i mig bla. 1 Geisha chokladkaka + ett antal kanelbullar...ha ha ha. Huskuren som jag lärt mig är att blanda 1/2L vatten med 6 sockerbitar + 1msk salt för att få i mig det väsentliga.

Nu har dock förkylningen brutit ut så läget är inte optimalt. Men bara inte huvudvärken kommer tillbaka så är jag nöjd...

Har också följt programmet för 100 armhävningar även om jag såklart inte kände mig alltför start igår/idag.

Inga kommentarer: