måndag 29 december 2008

Härlig Julvecka !

Hoppas ni har haft en lika trevlig Jul som jag ! Även om jag varit lite småsjuk i princip hela veckan har allt det positiva fått mig att glömma det. Jag är en sån där som tycker Julen är hur rolig som helst. Överlag tycker jag att när man kan fira så ska man fira för att lysa upp vardagen.

Det som också är väldigt skoj med Julen är att hela familjen är tillsammans vilket inte händer så ofta nu när vi bor lite utspritt. . Min bror var här med sin dotter. Vi har också en väldigt stark gemenskap och det förstärks ju vid såna här tillfällen

Mamma blir en annan person och lagar mat och bakar kakor/desserter som en galning och går in i sin "feed the family" roll med bravur. Hon lyckades rätt bra i år också kan jag meddela...

Träningen ligger helt på is (förutom armhävningsprogrammet...) då kroppen behöver ta igen sig efter en seg höst. Fick lite ont i handen (överansträngning) som jag slog sönder i Juni så den får ta igen sig också. Men efter trettondagsafton ska börja träna igen på allvar.

Snart är det Nyårsafton och jag ska ner till brorsan och fira med honom. Lär ju bli rätt livat om jag känner honom/oss rätt ;=) Ska hursomhelst bli riktigt kul !

Har hänt en del lite lustiga och även bra saker i privatlivet (nej jag har inte skaffat mig flickvän) som jag ska berätta om lite senare. Nu måste jag rusa ner till tvättstugan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men din lilla spjuver!!!!
Det är inte snällt att kasta ur sig lite vinkar om spännande saker och sen överge oss =/
Grrr, nu kommer jag inte kunna sova.

Nåja, kram på dig ändå ;-)

Blingbling sa...

Gissa om jag byggt på lagret av underhudsfett. Mammas mat, Pappas mat och hela jäkla släktens mat. Sen allt godis. Håhåjaja.

Gott Nytt År på dig!

Douglas sa...

Latja: Förlååååt glömde ju bort att man inte får säga A och sen inte säga B och C ;=)

Om du inte kunde somna berodde det nog på andra saker...he he he ;=)

Kram !

Blingbling: När det gäller påbyggnad av underhudsfett lär du knappast behöva känna dig ensam ;=)

Gott Nytt År på dig också !

Kram!