torsdag 18 december 2008

Kort festrapport

Förra veckan i Onsdags var jag på kundeventet med jobbet där chokladprovning och middag stod på schemat.Ryggdunkningarna flödade och det var rätt komiskt. En person hos kunden som av den ansvarige hos oss fick omdömethan har tappat kontrollen fullständigt och vet inte vad han gör fick denna kväll höra ja utan din insats hade vi aldrig kommit så här långt av samma kollega...*LOL* !

Det roligaste var dock när min kollega pratade med en annan från kundens organisation. Helt plötsligt säger kunden din kollega där verkar ha fått i sig en del. Lite frågande svarar kollegan jamen han jobbar inte hos oss, han jobbar hos er. Det visar sig således att det är en objuden gäst, som helt sonika knallat in från gatan ! Han lär ha varit hyfsat nöjd efter att ha smakat av chokladen och sen fått en gratismiddag ;=) !

I Fredags var jag hos en kompis för en "move in" drink. Jättetrevligt och samtidigt en intressant line-up.Där fanns tjejen som jag "dejtade" en gång varpå hon veckan efter "dejtade" min kompis ;=) Fick av värdinnan förklaringen att hon har problem med killar. Brukar dejta dom en gång för att sen inte ses mer. Bra att vi inte sågs mer. Struliga brudar har jag fått nog av. Kanadensaren pratade med henne och han är så där skönt lojal yeah she was really retarded sa han och jag frågade varför ? Just everything she says ;=) Haha han tror nog att jag tycker illa om henne och därför är han på "min" sida.

Där fanns också tjejen som tyckte att jag raggade på henne(fast hon tog tag i min hand...hmmm) när vi träffades ute första gången. Hon har alltid flörtat men jag har softat eftersom jag vet att hon har kille. Dessutom tror jag nog hon är mer intresserad av lite attention. Lite roligt var det dock på festen när hennes killevar med...hon var väl inte riktigt som hon brukar :=)

Där fanns en tjej som jag började prata med som var rätt cool. Hon skulle släppa en singel/skiva och hon tog mitt visitkort så hon kunde bjuda in mig till hennes kommande releaseparty.

I Lördags var jag på avflyttningsfest hos Kanadensaren där temat var 70-tal. Hyrde en rätt schysst mundering som kryddades med en afroperuk. Såg hyfsat bortkommen ut när jag åkte tunnelbanan till festen...ha ha ha.Förstår nu vad peacocking betyder i raggningssammanhang kan jag säga, då jag minst sagt stack ut från mängden ;=) Festen som sådan var helt sjukt kul även om jag tyckte det var lite deppigt på samma gång i och med att Kanadensaren kommer flytta härifrån snart. Fick i mig rätt bra mängder med sprit med lyckades återigen hamna i det perfekta tillståndet, dvs. blev inte för full och inte för trött heller.

6 kommentarer:

Anonym sa...

ojojoj, inte underligt att det varit väldigt tyst på bloggen.
Antar att det varit svårt att hitta rätt bland bokstäverna efter allt alkoholintag ;-)

Kram!

Astriid sa...

Äntligen har du vaknat!! Och det var inte dåligt med saker du hade hunnit med heller :P

Låter kalasigt ;)
Kram

Douglas sa...

Latja: Nä så mycket har jag inte druckit...är ju skötsam när det gäller den biten :=)

Kram!

Astriid: Haha ja det var någon som skrek VAKNA i mina öron.

Ja jag har hunnit med mycket, tror jag knappt fått med hälften här i bloggen...he he he.

Kram!

Astriid sa...

Hehe.. :P

Men du, nu blev jag nyfiken! Få höra om allt då ;)

Kram

Blingbling sa...

Vilken vecka det varit haha. Och gissa vem kanadensaren släpade med sig på JB igår? Gissa??? Det där hånglet du vet. Jag fick panik big time.

Douglas sa...

Astriid: Haha kan avslöja att jag hånglade...

Kram!

Blingbling: Ja det är väl dom sviterna jag lider av nu :=(

Äh jag tror inte du fick panik ;=) Erkänn att du dras till lammkött ...he he he. Jag såg nog hur det blänkte i dina ögon när han kom på tal ;=)

Kram!