onsdag 27 augusti 2008

Glad !

Inte helt oväntat (med tanke på hur dagen hade förflutit) dök boxaren inte upp i Måndags. Vi hade iofs inte bestämt helt säkert att vi skulle köra. Så på min lott fick jag nån lirare som såg ut som en gammal militär. Typ 55 år och rätt vältränad för sin ålder. Inte direkt pratglad heller. Själv tog jag det lugnt med vänstern och vevade på som en galning med högersläggan. Det allra bästa var i allafall att jag inte kände någonting dagen efter i den vänstra handleden !! Lär ju ta ett bra tag å andra sidan innan jag kör på för fullt med den. Men men strunt samma, nu är det "reclaim the bra form och magrutor" som gäller ha ha ha.

Som grädde på moset höll ju Hammarby att förlora derbyt efter en helt sinnessjukt dömd straff som aik fick med 5min kvar. Återigen bevisades det att det finns en Gud, som denna gång heter Suleyman Sleyman som kvitterade med 2min kvar ;=). Var så uppe i varv efter dagen att jag somnade 2 på natten.

En rolig grej på matchen var att jag sprang på en bartender som jag kände igen. Eller sprang på och sprang på...helt plötsligt kramade någon om mig bakifrån och sa samtidigt "vad fan gör du här din jävel ?" med ett stort smile när jag vände mig om. "Du kommer ju aldrig och hälsar på mig längre" sade hon. Efter diverse övertalningar lovade jag att titta förbi henne i veckan. Vet dock inte hur jag ska hinna med det.

Om Måndagen var rätt kass så var gårdagen mycket bättre ! Har beställt den klockan som "alla" mina läsare (typ 5 ha ha) tyckte var finast. Jag undrar om det är en slump ( eller kvinnlig intuition ) att tjejerna valde den eftersom den var den dyrare av de 2 :=) ?

Hämtade också ut målningen igår som jag har beställt på Gallerix.
Ska ha den i sovrummet. Nu kommer jag aldrig sova ensam igen. Har kollat ut en till som jag ska köpa. Kan säga att det kommer bli en del damer på mina väggar, eller rättare sagt, en tjej i varje rum. Perfekt :=)

Ikväll är det boxning som gäller igen. Kul !

6 kommentarer:

Ejjeliten sa...

Åh den där tavlan har jag också gått och kikat på... Gillar den! =)

Klart Douglas ska ha en dam i varje rum. MINST! hihi ;)

Låter i alla fall som du är gladare nu och det tycker jag om.

Kram på dig

Astriid sa...

Ojojoj, vem är bartendern då? ;D

Som jag sa förut tycker jag det är helt galet att köpa en klocka för dom pengarna, så kom inte här och klaga! Haha :P Och så skrev du inget pris heller, vi har bara bra smak helt enkelt :)

Fin tavla. Jag behöver också tavlor, men jag vill helst ta bilderna själv :P

Kram på sej

Blingbling sa...

Gymt vacker tavla. Jag skulle faktiskt också kunna tänka mig den.

Hmmm, vem var den där bartendern :)

Yrsa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Yrsa sa...

Jag skriver och läser som en kratta så här på morgonen.
Du kan få boxas med mig om det är på Sats du går =).

Och bartendern var visst en tjej... jag fick bilden av hur en kille omfamnar dig bakifrån och fick mig ett gott skratt. Mysigt ;-).

Douglas sa...

ejjeliten :Haha bra där ! "MINST", det ska jag komma ihåg :=)

Japp mycket gladare, och det tycker jag också om.

Kram!

astriid :Haha ja det var nog det dyraste jag köpt på länge...

Hmm bra smak, eller kanske gillar dyra saker :=) ? Närå skoja bara. Tjejer har riktigt bra smak i allmänhet. Litar ju på er ;=)!

Bartendern är en tjej jag sprungit ihop med ett par gånger när jag varit ute och hon jobbat. Piercad i tungan är hon också.

Kram!

blingbling :Snart kommer väl alla ha den där tavlan i sovrummet :=)

Kram!

yrsa :Haha ja bartendern är definitivt en tjej ! Fast jag är å andra sidan inte rädd för att krama mina manliga vänner heller.

Du får gå och ta en "titelfight" mot tjejen som jag boxas med nu. Vinner du så kör vi ;)

Kram!