fredag 8 augusti 2008

Livstecken

Nu har halva semestern gått och jag känner mig redan mer än utvilad, hur jag nu kan göra det med tanke på hur den gångna veckan förflutit...ha ha ha. Har fått alla mina behov tillfredsställda så jag har verkligen inget att klaga på.

Vädret är helt perfekt. 30+ varenda dag och även om det är kvavt klagar jag aldrig på om det är varmt. Maten är inte heller att klaga på, särskilt inte om man äter på restaurang varje dag. Damerna är faktiskt helt sjukt vackra. Korta kjolar och högklackat kan ju få mig ur balans ytterst lätt kan jag nämna, och det är till min lycka standard här. Det är i stunder som dessa man är riktigt lycklig över att vara man :=)

Veckan innan jag åkte hit var jag på Josefinas med en kollega och en kompis till henne. Otroligt nog skulle kompisen hit samtidigt som jag är här. Ikväll ska vi ses på en klubb där 2 Unlimited ska uppträda. Haha snacka om nostalgitripp.

Inga kommentarer: