fredag 29 augusti 2008

GENI

Tränade boxning i Onsdags och det gick bra även denna gång med handleden. Hon tränade för första gången i linne och...jösses vad smal hon är. Hade biceps som mina underarmar typ (och dom är inte något speciellt). Blev nästan lite skrämd faktiskt när jag tänkte på att hon kanske är en träningsnarkoman. Såg liksom inte riktigt frisk ut omni förstår vad jag menar. Men riktigt trevlig är hon i allafall och det är skoj att träna med henne. Kommer dock inte bjuda ut henne på någon "dejt" ifall någon undrar. Kanske sticker vi och käkar efter någon träning.

Igår hade vi pub med jobbet och det var som alltid riktigt skoj! Tidigt på kvällen spelade vi någon variant av TP (som hette GENI)och det var ungefär som det alltid brukar vara, dvs. man tycker att ALLA andra får superlätta frågor medans man själv får dom svåraste ;=)Klassiskt hets när det är som bäst.Vi körde på lag ( 2 och 2 ) och vi vann. Jag lovar att jag som vanligt var ytterst ödmjuk när jag (vi) fick smaka segerns sötma...ha ha ha.Kan inte förstå att mina kollegor inte gick med på att kalla mig "GENI" eftern segern hela kvällen, tycker själv det varen utmärkt idé :=) ?

Ikväll blir det lugnt. Ska träna runt 16 idag och även passa på att stretcha. Helt sjukt vilken träningsvärk jag har av boxningen. Tror jag ska börja köra något yoga/pilates pass i veckan också för att få upp rörlighet/smidighet. Dock är det ju en mental orgasm att kunna träna igen.

2 kommentarer:

Astriid sa...

Boxaren kan ju vara en vän om inte annat :) Såna är det alltid trevligt att ha :)

Haha, jag kan säga så här. Om inte jag får vinna vill inte jag vara med :p Och jag hade aldriiig gått med på att kalla dej för "geni" hela kvällen.. Hehe.. Bra vunnet för tusan ;)

Till inlägget ovan.. Varför hon skickar såna bilder har jag ingeeen aning om. Jag tänkte direkt att det kanske är nåt fel på henne? :/

Kram!

Douglas sa...

astriid :Japp det får vara det "fack" hon hamnar i. Hoppas hon tycker likadant ifall jag får för mig att ragga på någon annan där. Finns ju en hel del fina tjejer där :=)

Haha tror inte jag skulle gått med på att kalla någon annan Geni heller, särskilt inte om dom hade varit lika "ödmjuka" som jag var :=)

Ja du, den här tjejen har haft en hel del lustigheter för sig så man börjar ju undra ??

Kram!