tisdag 12 augusti 2008

Livskvalitet

Livet känns bra nu. Vaknar, käkar lyxfrukost, får massage, går ner till jacuzzin och sätter mig sedan på kaféet i en vilstol och läser. Så här borde alla dagar i ens liv börja. Det är bara morgonsexet som fattas !

Z befinner sig här också och har sms:at mig, och jag svarat. Kommer inte träffa henne. Svårt när man vet att någon känner starkt för en, samtidigt som jag inte känner det minsta tillbaka.

Pussycat har förresten skaffat sig en pojkvän ( vet inte om jag skrivit det redan i tidigare inlägg ? ) Skönt för henne, mig gör det nada. Såg aldrig henne som flickvänspotential. Däremot synkade vi helt och hållet när det gällde sexet.

Apropå tjejer, ska jag ut med kompisen på Fredag och träffa några tjejkompisar till honom. Hånglade rätt grovt med den ena förra året innan hon kläckte att hon har man och barn. Grattis killen, kände mig i 2h sen var hon redo att bedra honom. Sa till henne snällt men bestämt att jag inte är intresserad av sex ( eller hångel heller för den delen ) med någon som har partner. Så istället blev det psyksnack från hennes sida om hur dåligt det var med honom och jag fick agera bollplank. Grattis Douglas. Och det blev ju inte direkt så att hon försökte mindre när jag inte ville. Fast galet snygga bröst hade hon, även om jag kollar mer på häcken i vanliga fall ;)

Apropå sex träffade jag en tjej som jag hade trevligt med. Det var dock lite skumt, för...hon tog knappt på mig ? Vet inte om hon var nervös eller vad det var, men det var inte så upphetsande i allafall. Tafatthet och handlingsförlamning är en dålig kombination. Det kunde man inte säga om pussycat i allafall.

Imorgon blir det en dag att se fram emot i allafall. Ska på ett Turkiskt bad, följt av en god middag och senare på kvällen Poker med kompisarna.

5 kommentarer:

Blingbling sa...

Din vardagslyxare där...... Blingbling

Arnie sa...

Hej vännen! Hemma igen? Låter som att du haft det bra. Känner igen det där med att vilja dra iväg. Men handlar det inte mest om att man inte bara funnit det man söker? Känner man sig inte vilsen vart man än är, om man inte har det man vill ha?
Jag är en sån hemmakatt.... Jag vet att jag aldrig vill leva någon annan stans än här. Men ibland tänker jag att det hade varit skönt att starta om. Sydney, here I come typ. Fast så tänker jag igen. Och inser. Att tomheten flyttar med. Vart jag än vänder, hur jag än flyr, så kommer den med. Är det inte så du känner? Cyklar jag nu? Eller är bara inte Sverige din grej? Kram

Douglas sa...

blingbling :Haha helt sant. Är det semester så är det. Då sparas det inte på krutet.

Kram!

arnie :Hej ! Nope när inte hemma än. Åker hem på Söndag.

Njae du är absolut inte ute och cyklar :=). För min del vet jag dock inte riktigt vad jag söker ? Förutom upplevelser.

Gillar din kommentar som inspirerat mig att skriva ett inlägg som svar på din kommentar ;=)

Kram !

Yrsa sa...

Åh!! Jag vill ocksååååå.
Det låter helt fantastiskt!

Fortsätt njuta =)

Douglas sa...

yrsa :Hi hi det ÄR riktigt nice kan jag lova. Kommer känna mig sjukt utvilad när jag kommer hem.

Kram