söndag 13 februari 2011

Tvärtom-världen

Om man vill ha roa sig och ha en massa sex måste det här vara paradiset för killar. Det här är helt sjukt. Tjejerna här beter sig ju värre än vad jag kan tänka mig att killar gör hemma i Sverige. Vi var ute på ett hak igår där tjejen som min kompis åkte hem med häromkvällen jobbar. God bless her by the way eftersom hon verkar ha tagit lite udden av kompisen och hans partyhumör...ha ha ha.

I vilket fall som helst står jag och dansar lite för mig själv när det kommer fram en tjejkompis till henne och ställer sig och dansar med mig. Alldeles för närgånget för min smak så jag säger till henne no touch please. Ok ok säger hon för att 2 sekunder senare ta tag i min arm och börja dra mig mot baren. Sen lägger hon min hand på sin rumpa och vice versa helt oblygt. Då har hon alltså inte ens sagt hej. Jag drar bort både min och hennes hand och när vi kommer fram till baren säger hon buy me a drink. Det är tydligen kutym i Thailand men kutym my ass säger jag. Så jag säger till henne sry I don't buy drinks to girls och då låtsas hon torka tårar. Det är det sista jag ser av henne för sen går jag iväg.

Lite senare kommer kompisens tjej fram och säger att hon har en kompis som vill träffa mig. Ok tycker jag. Kommer fram en tjej som ser jätteblyg ut.Står och fnittrar liksom innan hon blir presenterad. Max 20 år och jag tänker mer på henne som en liten flicka. Hon är ganska liten och väldigt smal med en kort skinnkjol och blus. Fick mig mitt livs överraskning när hon ställer sig med ryggen mot mig ca 20cm framför mig och drar ner kjolen samtidigt som hon böjer sig fram...utan trosor...ha ha ha. Sen dansar hon iväg samtidigt som kompisen säger She wants to fuck so go and fuck her.

Jag är ju inte på något direkt partyhumör härnere och tyckte mest det hela var rätt osmakligt och eftersom det dessutom var rätt sent knallade jag hem och sov en god natts sömn ;=)

3 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Usch... jag vet inte vad jag ska säga. Men tydligen är tjejerna så vana vid att det är så killarna vill att det ska gå till. Så jävla osmakligt och jag kan inte fatta att det finns killar som verkligen vill ha det så. Men det gör ju det. Allt för många.

Känns skönt att det finns killar som du Douglas.

Kram

Fröken Svensson sa...

Håller med ovanstående. DU ger hopp till oss tjejer att inte alla är skadade. PUSS

Douglas sa...

Pettiwoman :Det är väl en grej om en hormonstinn 20-åring går igång på det, men om man är äldre gillar man ju att bli förförd på det mentala planet också och ha sex med mer än bara k*ken (ursäkta språket). Bygga upp en förväntan/spänning helt enkelt ;=)

KRAM!!

Fröken: Tack ! Och ni ger hopp om att inte alla tjejer är skadade (fast det visste jag förstås..he he) ;=)

Puss!