lördag 12 februari 2011

A different world

Så mycket uppmärksamhet man får som kille här är man inte direkt van vid. Ok det är ju inte bara tjejer utan även annat. Absurt. Stod vid en vanlig bar och spelade biljard med kompisen då jag helt plötsligt känner en rumpa gnidas mot min. Vänder mig om och ser en tjej, innan jag inser att det är en kille...ha ha ha.

Den uppmärksamhet vi fått på de 2 dagar här är ju vad man får under 5 år hemma i Svedala. Jösses vilka problem man skulle ha i Sverige om tjejerna vore så här...ha ha ha. Måste vara som att vara blondin och åka till typ Italien. Jag vet såklart att det inte är riktig uppmärksamhet. Det flörtas ju inte lite aggressivt heller. Igår hade jag 3 tjejer som nöp mig i bröstvårtorna och 1 som skulle ta tag i skrevet(!). Big no no. Även om det kanske är normalt här är det inget som tilltalar mig. Mina ädlare delar delar jag inte med mig av till vem som helst ;) !!

Kände mig själv som en desperat snubbe igår. I och med att kompisen dök upp vid 9 på kvällen igår var jag på stranden själv. Problemet var dock bara att jag inte kunde smörja in ryggen igår med solkräm. Och det är inget man struntar i heller. Så vid 3 tillfällen fick jag gå fram till helt okända tjejer som fick smörja in mig. Kändes så billigt, typ kunde du inte komma på något annat sätt att flirta med oss ?...fast insmörjning var det enda jag ville ha.

Nä nu är det dags att väcka liv i kompisen. Frukosten är uppäten och stranden väntar.

4 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Hahahaha ja jag hade nog också tänkt den tanken om insmörjningen men hade givetvis med glädje gjort det.

Njut av uppmärksamheten vännen men håll hårt i dina ädlare delar ;o)

Kram

Anonym sa...

Tips:
Skaffa solkräm som är i sprayform. Då behöver man inte be om hjälp. Bra kvinna/man reder sig själv! ;-)

Njut av resan nu!

Fröken Svensson sa...

Håll i juvelerna, vad du än gör ;)
PUSS!!

Douglas sa...

Pettiwoman: Haha och det värsta att jag VET att tjejer tänker så ;=)

Haha jadu kronjuvelerna är inlåsta med kyskhetsbälte ;=)

Kram!

IS: Hade det förut men blåser det lite hamnar krämen överallt utom på ryggen ;=) Kommer inte heller åt alla delar på min rygg så det är ytterligare ett problem.

Kram!

Fröken: Haha såklart ! Dom är ju ovärderliga ;=)

PUSS!!