söndag 13 februari 2011

Badliv

En annan kul sak tycker jag är att titta på folk på stranden. Det är inte helt omöjligt att gissa varifrån folk kommer efter ett tag.

Ryssar. Måste vara de mest omaka paren. Smala tjejer som ser riktigt bra ut och lär garanterat fixa sig mellan 04.00-10.00 innan dom ens går utanför dörren. Kommer det fram en svettdroppe så torkas den av på momangen. Röker som borstbindare. Killarna å sin sida ofta halvfeta med speedos/badshorts (ofta 300 storlekar för små) och ofta någon t-shirt/skjorta av exklusivt märke (ofta 300 storlekar för stor). Det ska det synas att han är rik. Boxarnacke och snaggat hår rätt vanligt förekommande.

Engelsmän.Blekast blekast för att sen bli rödast, rödast. ALdrig brun. Ses väldigt ofta med en öl i handen och favoritlagets tröja på sig. Dygnet runt (säkert året runt).

Svenskar. Killarna med badshorts som just by a coincidence har glidit ner exakt de 4.34234cm som krävs för att man ska se att han har märkeskalsonger under.Priceless. Ofta minst 3 tatueringar. Tjejerna gillar topless.

Vilken stil tror ni förresten jag kör med ;=) ?

3 kommentarer:

Singelsussi sa...

Ok, kan du förklara detta Dogge. Varför badar killar med kalsonger under badshortsen? Tjejer skulle ju aldrig ha trosor under bikinin. Och det måste ju vara sjukt obekvämt att ligga och sola i blöta kallingar..Fattar inte. Kram till dig på alla hjärtans!

Fröken Svensson sa...

Frågar som Sussi: Förstår inte?
Jag tror du har vanlia badshort =)
PUSS

Douglas sa...

Sussi: Det enda jag kommer på sådär på rak arm är väl om man har ett enormt paket med enormt tillbehör och vill ha något som håller allt på plats...ha ha ha.

Dock tvivlar jag på att det är sanningen i detta fall ;=)

Ja fy tusan blöta kallingar är inte nice vid något tillfälle.

Kram tillbaka tjejen !!

Fröken :Hehe jag har både och. Både knälånga badshorts och kortare badbyxor (typ Björn Borg- kalsonger stuket).

Fast nu har mina badshorts blåst iväg från balkongen...ha ha ha.

PUSS!!