lördag 19 mars 2011

Trevlig kväll !

Hade duschat och gjort mig i ordning innan jag skulle möta upp kompisarna på restaurang. Var lite stressad och skulle bara sätta på mig ett par strumpor. Fick dock en rejäl överraskning när jag märkte att jag inte hade ett enda rent par. Jag brukar vara duktig på att tvätta i tid men den här gången hade jag tabbat mig. Kändes ju sådär sexigt när det enda jag kunde ha var ett par mörka raggsockor till mina bruna skor och mörka byxor...ha ha ha. Matchade ju sådär bra. Inte för att det syntes, men själva vetskapen. Nåväl, jag frös inte om fötterna i allafall ;=)

Den stora nyheten var att en av kompisarna skulle få barn. Vi pratade om eventuella namn, men det spårade ju ur rätt fort när jag tyckte att han kunde bryta mönstret och ta ett namn som var mer beskrivande om var barnet blev till. Då kom det fram förslag som Kitchentable Thompson, Bathromm Rafael, Sofa Steve, Carpet Christian och Entrance Hall Pete. Det hade vi rätt kul åt ett tag innan jag fick ytterligare en bright ide och föreslog namn som beskrev hur barnet blev till. Då kom vi in på namn som Missionary Thompson, Doggy Style Douglas, Wheelbarrow Jose. Jag och kompisen blev rätt förvånade när den blivande pappan kläcker att 69:an Carlos kunde vara ett bra namn. Hela mitt huvud blev fullt att frågetecken för jag (eller kompisen) greppade liksom inte hur man kan göra någon gravid i den positionen. Attans, jag som trodde det var en safe sex position...ha ha ha.

Historien förtäljer dock inte om den blivande mamman har talang som svärdsslukare och huruvida pappan är välutrustad som något i hästväg.

3 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Hahahaha! Söta söta Dogge! Gick du ut i raggsockor! Du är ju för söööt hahaha! Och vilka namn ni kom på, herregud! Jag är glad att inte jag är det barnet hahaha. Det låter som att du haft kul och lyssnat på mig ;) PUSS!!!

Janet sa...

När det gäller humor så finns det uppenbarligen uppfinningsrikedom och fantasi i massor hos både dig och vännerna ;)

Så härligt att du fick en avslappnad,skön och humorfylld kväll med vännerna. Sådant är så välbehövligt och gör så gott. :)

Kramen

Douglas sa...

Fröken: Hehehe ja nöden har ingen lag. Alternativen var korta vita löpstrumpor eller inga alls. Ringde ena kompisen men han hade tyvärr redan hunnit hemifrån. Annars hade han fått ta med sig ;)

Hihi ja Gudfar är naturligtvis fullständigt oskyldig när det gäller namnen...

Mmmm jag måste lära mig att lyssna på dig för då blir det alltid rätt ;=)

PUSSPUSS!

Janet: Mmm och med några glas innanför västen tar fantasin aldrig slut ;=)

Såna där kvällar är ju guld värda och såna som man kommer ihåg.

Kram!!