onsdag 23 mars 2011

En stilla undran

Förra veckan köpte jag en hård tandborste. Jag brukar aldrig göra det, men eftersom det var den enda modellen som fanns i grönt hade jag inget val. Och efter en veckas användning undrar jag verkligen, vem/vilka i all sin dar använder hårda borstar ?? Kan ju liksom lika gärna lägga på tandkräm på en tegelsten och borsta.

För det är väl inte alla som har samma "noja" som mig och bara använder tandborstar av en viss färg, och då tvingas köpa en hård när det är enda alternativet ?

Tur att jag skrev upp "mjuk tandborste" på min inköpslista. Den hårda är kastad, länge leve den mjuka ;=) !

7 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Men Dogge.. köpte du en hård bara för att det var rätt färg? Hahahaha! Jag gillar dina specialgrejer som du har för dig, de är faktiskt charmiga! Och ja, jag kör mjuka men kör mest eltandbortste. PUSS!!

Douglas sa...

Fröken: Jajamänsan Fröken ! Har ju haft grön tandborste så länge jag minns och DET kan man ju inte ändra på ;=)

Hi hi tack !

Eltandborste har jag nog konstigt nog aldrig provat ? Finns dom i grönt ;) ?

PUSSPUSS!

Marre sa...

Jag kör alltid på hårda tandborstar, mjuka blir ju bara förstörda med en gång. Färg spelar däremot ingen som helst roll!
Hoppas du får en bra helg!

Fröken Svensson sa...

Hahaha jag tror det, men är vit med lite grönt inslag ;)
PUSS!!

Douglas sa...

Marre: Men är det inte lätt hänt att man gnuggar för hård så tandhalsarna kommer fram, och sen ilar det som bara f*n ?

Och om du inte gnuggar för hårt, förstår jag inte hur dom mjuka kan förstöras "på en gång" ;) ?

Tack snälla och hoppas du får en skön helg också !

Kram!

Fröken: Åh det låter ju super om den har lite vitt i sig, för du vet väl varför jag har förkärlek till grönt/vitt ;) ?

PUUUUUUUUUUSS!

Marre sa...

Sant. Jag tror jag gnuggar för hårt. Fast ännu har jag inte gnuggat fram några tandhalsar så jag tror jag fortsätter köra på dom hårda.
Kram!

Douglas sa...

Marre: Ja du lär ju märka ifall du gnuggat för hårt. Ilar DUKTIGT kan jag avslöja ;=)

Kram!