onsdag 23 mars 2011

Diet time !

Förra veckan hade jag ett rätt osunt leverne. Inte så att det var mycket sprit utan mer en hel del mat...Käkade middag ute typ 3-4 kvällar med dessert. Så sen Söndags och fram till Torsdag nästa vecka (10 dagar) är det diet som gäller. Är inne på 4:e dagen och det känns. Skulle med lätthet kunna smeka ner en pizza men nu är det disciplin som gäller !

Den här dieten (får jag väl skylla på...ha ha) tar ju fram lite lustiga sidor hos mig. Imorse bestämde jag mig för att det är vår ute och skulle gå till jobbet i mina vita converse. Men dom var helt borta och jag hittade dom inte. Kom sen ihåg att när jag gick och tränade i Söndags hade jag dom på mig. När jag då var framme bytte jag om till mina träningsskor och när jag var klar knallade jag sonika ut ur gymmet. Problemet var bara att jag glömde byta skor igen. Men det sjuka är att jag inte ens har tänkt på att skorna saknas. Nåväl jag hade tur i allafall för när jag var där efter jobbet var dom kvar ;=)

2 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Hahaha! Snurrigt värre ;) Jag har invigt mina vita coverse för i år jag med :) Underbart! PUSS

Douglas sa...

Fröken: Ja riktig cirkus...ha ha ha. Hmm har du oxå såna skor ;=) ?

Måste tyda på att du har bra smak !
Puss!!