söndag 13 mars 2011

Thailand 2011 i bilder.

Bara för att jag inte är så mycket för semesterbilder, tänkte jag tvärtemot all logik lägga upp några bilder ;=)

Snorkling vid Similan Island #7


Similan Island #4 (den ön som vi bodde på).


Snorkling vid Similan Island #9.


Similan Island #5


Similan Island #4. Tält kunde man också bo i om man kände för det.


Mina tassar som njuter av den vetemjöl-finkorniga sanden.


Similan Island #4. Min favoritbild.


Similan Island #4.


Similan Island #4.


Similan Island #4.


Resans roligaste bild. En kinesisk man som somnat in och det har även hans fru som vilar sitt huvud på hans vänstra axel. Det måste ca 110kg fransman på hans högra sida tyckt ser skönt ut, för han somnar också...och vilar sitt huvud på kinesens högra axel...ha ha ha. Hans såg rätt generad ut när vi visade bilden efter att han vaknat ;=)


Phuket. Vi skrattade ju hyfsat när vi såg hur fint handdukarna var vikta....ha ha ha.


Similan Island #8. Utsiktsplats. Makalöst vacker


Similan Island 8. Samma utsiktsplats.


Solarium på Kungsholmen. Måste ju bevisa att jag fått lite färg, och med hjälp av solarium kanske man kan behålla färgen liiiite längre ;=)

2 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Åh vilka fina bilder! Ser ju underbart vackert ut =)
Den sista bilen gillade jag mycket också ;) PUSS!!!

Douglas sa...

Fröken: Ja du förstår att man planerar att åka tillbaka ;) ?

Åh tack så mycket, trodde dock inte byxorna var SÅ nerdragana...ha ha ha.

PusspusS !