söndag 28 februari 2010

Dags att frossa !

Den här helgen har varit rätt kass om jag ska vara ärlig. Ska skriva mer om det sen.

En väldigt trevlig sak som kommer hända är att jag strax ska åka till mina kära föräldrar. Jag pratade med morsan igår och hon frågade om jag ville äta något speciellt. Och jag må träna bra och tänka på vad jag äter men Söndagar är min fria dag då jag stoppar i mig vad som helst. Så Douglas beställning blev...pannkakor ;=) ! Har inte ätit det på hundra år men nu är det dags.

Det verkar som att mitt smöreri med en blombukett titt som tätt får återbäring...ha ha ha. För att fylla på kontot ytterligare är det nog dags för en till idag !

4 kommentarer:

Singelsussi sa...

Älskar pannkakor! Mysigt med söndagmiddag.

Janet sa...

Tråkigt att du behövt uppleva något som inte känts så bra i helgen.

Jag hoppas att du haft en härlig stund hemma hos dina föräldrar och att pannkisarna var ljuvligt smaskiga iaf =)

Varma kramar till dig!

Fröken Svensson sa...

Hoppas det inte är nåt allvarligt.
PUSS

Douglas sa...

Sussi: Verkligen ! Och snart är det ju Söndag igen...hi hi.

Kram!!

Janet: Ja det är det verkligen även om det inte var jag som drabbades denna gång.

Kram!!

Fröken: Det var en katt som avlivades :=(

PUSS!