söndag 7 februari 2010

Tack Fröken...

...för den bloggutmärkelse du gett mig ! Länk till hennes blogg finns bland mina favoriter till höger. Bland det som gör Fröken Svensson speciell för mig är att hon är en av mina äldsta läsare. Det jag tycker mest om hos henne är hennes positivism.

För den som mottager denna fina award gäller följande:
• Lägga in awarden på sin blogg
• Länka till den man fått den av
• Berätta sju saker om sig själv
• Välj sju bloggar att skicka den till
• Länka till dessa bloggare
• Lägg en kommentar i deras blogg om att dom har fått en award

1.När jag var i tonåren var jag väldigt blyg. Detta var någonting som jag tyckte mycket illa om hos mig själv. Jag gjorde allt för att komma över detta. Vilket jag gjort med råge...ha ha ha.

2.När jag förlorade oskulden var det en klassiker. 4 juck in ut sen sprut. Ändå kände jag mig som värsta tjuren/mannen/alfahannen när jag berättade för mina kompisar att jag "satte tjejen". Kommer ihåg hur hon efteråt sa "Jamen jag då ?". Stackars tjej. Fanns liksom inte i min tankevärld då att jag kanske kunde få henne att komma på något annat sätt. Snacka om att jag lämnade henne sexuellt frustrerad.

3.När jag tycker om något, så blir det väldigt påtagligt. Till exempel så har jag lyssnat på de band som jag tycker mest om sen 80-talet.

4.Den mest kända person jag sett live till vardags är nog Zlatan. Träffade på honom på en nattklubb efter Ungern-Sverige nu i höstas i Budapest. Hade en fet lust att ge honom en rak höger p.g.a hans flytmål....ha ha ha. Att jag sen tycker att han är en ytterst osympatisk människa gjorde inte saken bättre.

5.Det jag helst av allt hade velat veta tidigare angående kvinnor är hur sexuella dom är. Orsaken till detta är inte att jag hade kunnat få ha mer sex, utan vilken fantastisk upplevelse man missar om man inte inser detta. Eftersom större delen av mina läsare är kvinnor behöver jag nog inte förklara detta...ha ha ha ;=) But I love it !

6.När jag var yngre drömde jag om att bli fotbollsproffs (ovanligt för en kille va ?).

7.Jag har alltid trott på en högre makt.Synen på denna högre makt har dock ändrats åtskilligt under åren. Från att ha sett Gud som en farbror som sitter med sin käpp på ett moln till den nuvarande där jag tycker metaforen med havet och droppar stämmer bra överens.Även om den är långt ifrån fullständig, så är det en bra början. Dessutom är jag tämligen övertygad om att döden inte är slutet.

Nu väljer jag att skicka denna utmärkelse till de jag har i min lista till höger samt Petra. Finns ju iofs en hel drös bloggar jag skulle vilja skicka det här till ;=)

4 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Gud vad du är gooo! Tack för de fina orden Dogge. (Får jag en son ska han få heta Douglas) :)
Jag skulle uppriktigt sagt bli jätteledsen om du slutade att blogga, så tänk inte ens i dem tankarna om du gjort det någon gång ;-)
Vilka roliga svar du gav :D
Jag skrattade högt då du skrev det där om 80- talsgruppen, jag är EXAKT likadan! Kan sitta o lyssna på gamla låtar o ingen förstår varför hahaha! Ska snart ha 80-tals fest tror jag, så då är du välkommen ;)
Puss!

Douglas sa...

Fröken: Åh tackar tackar Fröken ;=) ! Du vet vilket datum jag fyller år så du får se till att time:a in graviditeten...hi hi.


Men Fröken lilla, klart jag inte tänker sluta blogga. Var har du fått det ifrån ;) ?

80-tals fest ? Count me in ;=) !

Pusspuss!

Astriid sa...

Hahaha, jaaa, stackars tjej!! Men jag kan ju säga att jag inte hade en tanke på att man skulle komma som en tjej första gången jag hade sex.

Tur att du mognat på dig och insett att vi är väldigt sexuella ;D

Ska ta tag i denna grej jag med snart :)

PPG!

Douglas sa...

Astriid: Nä det finns ju onekligen en del konstiga prylar man har trott ;=)

En av de första sakerna som jag var "säker" på är att man har sex när man är mellan 21-40. Fråga mig inte varför...ha ha ha.

PPP