tisdag 19 januari 2010

Vardagslunk

Mina telefoner är jinxade. Nu är jag helt säker. Är det inte skumma sparade sms så är det sånt här som jag fick när jag var på jobbet :

Hej. Ville bara säga att jag saknar dig. Saknar också att prata med dig. Kram .

Tror ni jag kände igen numret ? Eller namnet när jag sökte på Eniro ? Ville ju verkligen kontrollera att jag inte visste vem tjejen ifråga var innan jag svarade :

Hej. Känner varken igen ditt namn eller ditt nummer :=) Så jag tror ditt meddelande har kommit fel.

Detta visade sig stämma som tur är. Tänk vad pinsamt om det här hade varit en tjej jag faktiskt hade träffat...ha ha ha ??

Annars mår jag mycket bra faktiskt för tillfället. Har mycket att göra på jobbet vilket är superkul eftersom jag än så länge har kontroll på läget. En kollega till mig är på semester och jag gör hans arbetsuppgifter också. Utvecklande och skoj och mer ansvar.

Har även börjat planera våren/sommaren och det kommer vara mycket skoj att se fram emot. Ska som sagt till Karibien även om himlen så ramlar ner på mig. Det blir även en Weekend-resa i slutet av April (Barcelona troligtvis) för att fira en kompis som fyller jämt. Efter det blir det 2v ledigt när fotbolls-vm börjar varav den första veckan ska tillbringas hos brorsan och den andra funderar jag på att ta en sista-minuten nånstans.

Träningen rullar på riktigt bra och magen börjar sakta men säkert hitta formen igen efter Jul/Nyår. Apropå träning såg jag en tjej igår som Gud måste haft som mall när han skapade rumpan. Det var nog bland de snyggaste jag någonsin har sett. Nästan helt omöjligt att inte titta när hon var i mitt synfält...ha ha ha.

6 kommentarer:

Pettiwoman sa...

Ahaaa en rumpkille ;o)

Fröken Svensson sa...

Åh vad härligt att du har så mycket att se framemot Dogge. Jag har Spanien iaf i slutet av april :) och snart depeche modekonserten!
Hahaha, det där med dina sms.. har du nyss skaffat nytt mobilnr då du köpte din nya mobil? DÅ brukar numret ligga registrerat på olika sidor ( i 2 år)om någon haft numret innan dig. Kram!

Anonym sa...

Jag tyckte det var nån som glodde extra mycket igår när jag var på gymmet! Så var det du!!


HAHAHAHHAHAHAAH ;-)

Ejjeliten sa...

Maldiverna då? Jag säger bara Maldiverna.. (för det var väl Maldiverna? Hahaha)

Anonym sa...

det konstiga är att efter ditt förra inlägg om det här med de skumma meddelandena så har jag råkat ut för det 2 ggr från två olika nummer vilka jag heller inte kände igen.
Det här snöandet har kanske ställt till det för mobilsignalerna ;-)

Låter perfekt att ha mycket roligt att se fram emot.
(Avis!!)
Kram kram

Douglas sa...

Pettiwoman: Jag gillar nog varenda kvadratcentimeter på en tjej men en fin rumpa står onekligen ytterst högt upp på listan ;=) !

Kram!

Fröken: Mmm jag tycker det är superviktigt att ha saker att se fram emot. Det underlättar vardagen enormt mycket tycker jag.

Depeche ska bli superkul även om jag nästan mer ser fram emot förbandet ;)

Hmm det är min jobbtelefon och den har säkert någon haft innan mig...mycket bra tänkt !

Kram!

IS: Om du är runt 22-23 år, 165-170 lång och blond så är jag nog busted....fy på mig ;=))))

Kram!

Ejjeliten: Om Douglas har sagt Maldiverna så ska det bli Maldiverna förr eller senare ;=)

Kram!

K: Hahaha är det sant ? Mysko.

Mmm det här året ska bli superkul. Det har jag redan bestämt !

Kram!