måndag 25 januari 2010

Karibien - igen !

Sällan har en Måndag känts så härlig som denna. Har nämligen bokat och betalat (vilket inte var lika kul...ha ha ha) in 12 dagars semester på Aruba.Som det verkar nu så kommer det bli jag och min brorsdotter som ska åka. Det är lite speciellt. Jag är inte bara hennes farbror utan även hennes gudpappa. Har man den rollen så får man ta sitt ansvar och hitta på lite roliga saker. Sagt och gjort och jag hoppas vi kommer få en fantastisk ttrevlig resa och ger henne ett minne som hon ska minnas länge.

10 kommentarer:

Singelsussi sa...

Grymt! Vi hörs vidare om detta på MSN kära Douglas. kram

Pettiwoman sa...

Meen gud vad mysigt och vad go du är som gör en sån resa med henne. Hon kommer säkerligen uppskatta det och få ett härligt minne.

Hoppas ni kommer få det underbart!

Kram

Fröken Svensson sa...

Du glömde ju mig???! Jag är ju också din guddottern *snyft*
P O K

Pettiwoman sa...

Douglas vill du maila mig din mailadress?

Jag har en ny bloggadress jag vill ge dig!

petraedlander@hotmail.com

Astriid sa...

Hon kommer garanterat minnas det. Lär ju bli en hel del galna upptåg om jag känner dig rätt :D

Världens bästa gudpappa, förutom att du glömde Fröken hemma då... Mindre bra, hihi ;P

Kram

Anonym sa...

Underbart! Klart hon kommer minnas den där resan =)

Shit vad härligt att ha en resa inplanerad och bokad.

Kram på dig.

Varför vara perfekt.. sa...

Åhhh, ta mej med!!!

Douglas sa...

Sussi: Jupp !

Kram!

Pettiwoman: Ja jag borde vara omtyckt ett tag till i allafall...ha ha ha.

Tack ! Jag ska se till att vi får det lovely !

Kram!

Fröken: Men Fröken lilla...det är väl klart jag inte har glömt bort dig ! Dig ska jag åka med på tu man hand någon annanstans någon annan gång ;=) Får bli en överraskning.

PoK!

Astriid: Japp det ska bli Jetski, dykning, snorkling, bananbåt, paragliding och typ allt som går att göra...ha ha ha !

PPP!

Oskrivna blad: Mmm det är underbart att ha något sånt här att se fram emot ;=) ! Underlättar vardagen rejält.

Kram!

VVP: Menar du till Aruba...eller hur menar du ;=) ??

Haha sry kunde inte låta bli att smasha på ett sånt upplägg ;=)

Kram!

Fröken Svensson sa...

*Snyft*. Ja, det hoppas jag. Det ska ju vara rättvist ;-)
Väntar med spänning :P
P O K

Douglas sa...

Fröken: Men kära lilla...jag får nog torka dina tårar med en biljett till något exotiskt ställe ;=)

PoK!