fredag 15 januari 2010

Konfunderad

Satt på bussen hem från jobbet och bläddrade bland gamla sms i brist på annat roligt. Såg att jag hade ett par sparade vilket gjorde mig fundersam eftersom jag aldrig brukar spara sms. Blev ju hyfsat förvånad när jag läste dessa 2 från samma användare:

1. Skit Douglas, jag mår inge bra. Kroppen skakar, vad gör de ?

2. Jo, det finns visst saker som är mer viktiga. Man får försöka fokusera på dom nu. Vi ses imorrn !

TIll att börja med känner jag inte igen numret. Sökte på Eniro och Hitta och hittade ingenting. Att någon kallar mig vid namn i sms kan jag inte komma när det hände senast. Har inte ens något som helst minne av att jag fått nåt sånt här. För att inte tala om innehållet ?

8 kommentarer:

Astriid sa...

Hahaha.. Det var ju skapligt speciella sms också. Låter som att någon blivit kidnappad av aliens eller nåt ;) Nåt du borde ha kommit ihåg om du fått med andra ord :D

PPG

Anonym sa...

Eller så var det bara så att du nu när du tidigare tömt inkorgen bara missat att radera dem? Det första låter som från en kompis. Du har ingen som har bytt nummer för ett tag sen och dräför inte finns registrerad längre? Det andra låter som från en gammal dejt...

Inte för att jag vet *S*.

Jag har blivit vidskeplig :-s. Jag har fått för mig att om jag sparar numret till eller ett sms från en dejt i telefonen så blir det inget. Så därför har jag fått lite problem med vems nummer som är vems hahahaha. Har man inte problem så skaffar man sig dem! ;-)

Kram

Anonym sa...

Hur gamla är meddelandena?
Du kanske kan kika tillbaka i bloggen och läsa vad som hände samma dag/period och på så sätt kanske få en ledtråd?

Kram

Douglas sa...

Astriid: Eller hur ??? "Vad gör de?" låter som att h*n blir ivägsläpad på ett rymdskepp typ...ha ha ha

Nope kommer inte ihåg alls :S.

PPP!

IS: Njae men hamnar dom i "Sparade" då ?

Grejen är ju den att jag har väldigt bra sifferminne. Glömmer aldrig bort telefonnummer och det här känner jag inte ens igen.

Haha ett gott råd, skippa vidkepligheterna. Eller skaffa dig ett annat tic istället ;=) Kan bli lite jobbigt när du svarar på sms till "fel" person.

KRAM!

K: Mycket bra tips ! Har dock inga inlägg från den tiden förutom i min gamla blogg som jag raderade.

KRAM!

Fröken Svensson sa...

Hmm, lät lite scary. Kanske är en kåt ande som vill åt dig hahahaha!
P o K

Douglas sa...

Fröken: Hahaha nog för att jag har ytterst livlig fantasi men den DÄR tanken var inte ens jag inne på för en sekund ;=))

P&K!
/Douglas

Fröken Svensson sa...

Hahaha! Ja jag är ju inte som alla andra ;-)
Och här flödar fantasin för fullt.
P O K

Douglas sa...

Fröken: Hahaha snuskhummer ;=))) !!

PoK!