onsdag 27 januari 2010

Manana manana

Nog för att jag visste att det är rätt mycket manana manana på spanjorer men att få ett vykort 4(!!!) månader efter att det stämplats slår alla mina rekord i allafall. Brorsdottern var på Mallorca i slutet av September och jag fick vykortet hon skickade då idag.

En annan rolig dag var att jag helt spontant fick ett meddelande på MSN på jobbet av en våra testare som är en herre på 50 bast :
Ville bara säga att jag tycker det är så jävla roligt att jobba med dig ! Blev ju rätt förvånad eftersom det inte är så vanligt att folk är så raka. Skrev till honom att det är ömsesidigt och jag menade verkligen det.

Överlag trivs jag mycket bra på jobbet för närvarande. Enda haken som jag iofs tror att jag blivit av med är att jag är tekniskt bollplank till vårt offshore-team i Indien. Tycker synd om stackarna på sätt och vis. Hur lätt kan det vara för dom att förstå saker och ting typ 700000mil härifrån ?? Vissa på vårt kontor förstår ju inte ens fast dom behöver gå 30m för att fråga när dom vill. Hursomhelst gör dom väldigt mycket fel vilket leder till merjobb för oss.

Damfronten ska få sin uppdatering också. Men inte ikväll. För snart är det sovdags. Manana manana.

4 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Vad kul att höra! Glad för din skull. Jag vill inget mer just nu än att hitta ett jobb som jag trivs med jag också.
Jag vill höra om damfronten.. Pronto! ;-)
Puss!

Astriid sa...

Manana manana?? Vad har jag missat? Haha.. Låter skumt att det är så försenat vilket fall.

Alltid skoj att bli uppskattad på jobbet! :)

PPG

Anonym sa...

Vilken Cliffhanger du avslutar med =)
Berätta nu om damerna!!

Kram

Douglas sa...

Fröken: Ja det var verkligen superkul !Fy tusan vad jag ska hålla tummarna för att du får ett bra jobb där du trivs!!!!!

Puss!

Astriid: Njae du har nog inte missat någonting. Kan jag inte tänka mig ;=) !

PPP!

Oskrivnablad: Hahaha sorry det var inte meningen ;=) Lite har jag uppdaterat om damerna i allafall...

KRAAAAAAAAAM!!