måndag 31 augusti 2009

Helt ointressanta händelser

Har ju haft en del flyt med de böcker jag läst på sistone. De har varit läsvärda och även lärt mig en del. Dock var den senaste jag läste helt värdelös. Trodde han skulle berätta mer historier om hur det var att leva med gängen. Istället handlar den i princip om hur rättsväsendet fungerar ur en polis' synvinkel. Känns som att den här boken skulle kunna vara en kursbok i kriminologi/juridik. Pallar inte ens läsa de sista 30 sidorna.

För er som funderar på att köpa en ny mobiltelefon kan jag varmt rekommendera Nokia 5800 .Köpte min för ca 3 veckor sedan och den är grym !

Har även idag köpt en toppmatad tvättmaskin. God damn vad skönt det ska bli att kunna tvätta när man vill och inte låta tvättstugetider bestämma över ens liv. Några puddingar har jag inte sprungit in i under de 2 åren jag bott här så där går jag inte miste om något heller.

Att säga du skulle bara veta vad jag skulle vilja göra med dig om du vore här är en...ganska bra replik.

6 kommentarer:

Singelsussi sa...

Haha, exakt den repliken är faktiskt mkt användbar.

Fröken Svensson sa...

Åh, en toppmatad tvättmaskin är ju exakt vad jag tänkt skaffa. har du tips? Kram

Astriid sa...

Najs med egen tvättmaskin! Tanken har slagit mej in också, meeen.. Det känns inte värt det. Just nu iaf.

Men duuhu, den linen är ruskigt bra ;) Nu är ju bara frågan... Who is she??? ;)

Kraam

Douglas sa...

Singelsussi: Ja den funkar garanterat på de flesta kvinnor och män.

Kram!

Fröken: Njae jag är inte en expert direkt på det här området. Pallade inte kolla runt så mycket heller utan åkte helt sonika till OnOff och högg första bästa.

Windpool tror jag märket heter. Kostade 4000. Det som är bra är att man kan betala den månadsvis i 24 månader där månadskostnaden är 176kr.

Kram!

Astriid: Nu vet du vad du ska säga till "du vet vem" ! Reagerar han inte på den måste han vara frigid...;=)

Shit dig skulle man ju inte kunna dölja någonting för ;=)

Kram!

Astriid sa...

Haha.. Han vill jag helst inte ens tänka på. Hade faktiskt en riktigt het plan för honom och min "folkdräkt" som han är så förtjust i.. Men den planen lär det ju kanske inte bli så mycket av med.

Men du, försök inte nu! Svara på frågan istället ;)

Puss

Douglas sa...

Astriid: Förresten, har jag sagt hur mycket jag tycker om din frisyr...;=) ??

Pusspuss baby !

Ps. Om du inte förstod så är det där med frisyren en bra grej att säga om man vill byta samtalsämne...ha ha ha. Men eftersom du är så nyfiken kan jag avslöja att det handlade om 22-åringen Ds.