måndag 24 augusti 2009

Döma hunden efter håren

Alltså jag vet att man inte ska döma hunden efter håren. Men när jag kollar på bilder på den här konstfack-tjejen förstår jag verkligen att de inblandade "gick på" att hon var psykiskt sjuk.

Hon ser ju helt scary ut om jag får säga min mening. Framförallt tänker jag på hennes ögon som ser ut som tagna från någon demonpåverkad karaktär från valfri skräckfilm. Inga ögon man skulle vilja titta djupt in i en Söndagmorgon när man myser...ha ha ha.

Jag kan inte säga att jag blev alltför förvånad när det senare visade sig att hon hade varit intagen på psyket för många många år sen.

Som ni kanske också anar står jag inte direkt bakom hennes "examensarbete".

2 kommentarer:

Astriid sa...

Hehe.. Jag har inte tänkt så mycket på hur hon ser ut jag. Däremot blev jag förvånad över att hon kan få upp till två års fängelse.

Douglas sa...

Astriid: Mmm 2 år kan låta rätt mycket om man jämför med andra brott som ger samma straff.

Dock tycker jag hon borde få iallafall 1 år. Alla gånger.

Kram!