fredag 14 augusti 2009

Ihopparad ?

När jag och brorsan var ute en kväll i Budapest träffade han en tjej som han blev lite förtjust i. Efter att jag hade åkt tillbaka till Stockholm umgicks han en hel del med henne.Jag vet inte varför, men brorsan brukar ofta prata om mig. Så även denna gång och tydligen hade tjejen en kompis som de trodde jag skulle passa bra ihop med...känns den igen ;=) ? Klassisk ihopparning.

Brorsan ringde mig igår vid lunchtid och lät lyrisk Fan brorsan hon är skitsnygg. Tror hon skulle passa dig perfekt. Hon påminner en hel del om Pussycat, lång, elegant och har stil. Sen har hon attributen på rätta ställen... Hon jobbar som restaurangchef på en 1:a klass restaurang också. (vad det nu har med saken att göra?)

Mmm tyckte jag och var inte helt entusiastisk. Jag blev dessutom påmind om senast jag blev ihopparad. Det var med Exet och som ni vet gick det inte så bra. Så brorsans omdöme är inte helt pålitligt...ha ha ha.

Igår skickade han mig tom. bilder på henne och jag höll på att få panik...Allså, hur mycket har han och hans tjejbekant pratat egentligen ? Fast för ovanlighetens skull var det faktiskt en tjej som jag tyckte såg väldigt bra ut. Det brukar jag nämligen inte tycka när jag ska bli ihopparad.

Fast innerst inne blir jag inte så störd. Jag vet att det bara är omtanke när han eller någon kompis/vän gör det och jag skulle säkert göra likadant om jag hittade en kandidat till honom.

7 kommentarer:

Astriid sa...

Det kan ju vara värt att ge en chans, vet jag av egen erfarenhet numera.. :) Även om det verkar ha gått åt helvete för mej så kan det ju faktiskt gå vägen för dej :)

Och att hon är restaurangchef är ju såklart bra eftersom du gillar mat ;)

Kram!

Fröken Svensson sa...

Ska du träffa henne då? =) Kram

Singelsussi sa...

Attributen på rätta ställen...? Stora bröst alltså.

Anonym sa...

Att bli ihopparad är alltid lite ångestladdat. Man anser sig ju vara kapabel att hitta någon själv =)

Men visst kan du ge det en chans.

Kram.

Douglas sa...

Astriid: Ja som vanligt har ni väl rätt. Och by the way så har det alltid gått åt h*lvete för mig också...ha ha.

Hehe ja du vet väl att vägen till en mans hjärta går via magen ;=) ?

Gäller mig i allra högsta grad också.

KRAM!

Fröken: Ja känner jag brorsan rätt så ska vi säkert ut någon gång och då kommer hon väl också säkert "råka" vara där.

KRAM!

Sussi: Mmm jag antar det ? Fast jag är inte sådär jättefixerad vid bröst. I såna fall är rumpan bra mer intressant ;=)!

KRAM!

Latja: Ja det är klart att Dogge fixar ALLT själv ;=) ?!

KRAM!

Astriid sa...

Det går åt helvete med allt, haha.. Nää, så hemskt är det väl ända inte?

Men, det var ju därför jag skrev det. Om maten. Det har min mormor alltid sagt :P Annars brukar män gilla duktiga munnar. Hahaha!

Kraam

Douglas sa...

Astriid: Haha nä det gör det inte, lät nog värre än vad det är.

Aha nu greppar jag. Kan bara säga att din mormor är en klok kvinna !

Klart man gillar duktiga munnar...ha ha ha.

Kram!