fredag 7 augusti 2009

Pinsam dejt

Astriid skriver i ett inlägg om man varit på en dejt någonsin när dejten varit självupptagen/berusad ?

Jag kommer ihåg när jag för en sisådär 10 år sen var på en dejt på ett ställe. Tjejen var rätt snygg och hade på sig kjol och högklackat. Inne på stället drack vi en del och hon blev rätt dragen...När vi skulle ner till ett av dansgolven snubblar hon mitt i trappan och bara flyger ner. Hyfsat pinsamt för henne. Hon reser sig på vingliga ben och man ser hur det snurrar i skallen på henne.

Vi bestämmer oss för att åka hem till henne. Inte helt oväntat är hon rätt på hugget med tanke på alkoholmängden i kroppen. Jag går ner på henne rätt fort och ser inte så mycket i mörkret men känner att det känns lite konstigt...Hon tar tag i min hand och säger känn på min f***a, känner du hur hårig den är ?Jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till. Tänkte då att jag kan ju inte bara sticka iväg ? Hur dumt skulle inte det kännas ? En så där hårig buske passade liksom inte ihop med resten av hennes uppenbarelse. I allafall så lyckades jag göra mitt jobb på något märkligt sätt. Vi somnade efter det och när jag vaknade tassade jag iväg ungefär som figurerna gör i tecknade filmer, dvs. på tåspetsarna och livrädd för att väcka henne.

Det blev inte så många fler dejter. Typ 0.

3 kommentarer:

Astriid sa...

Hahahaha!! Nu fick jag mej verkligen ett gott skratt!!

Det mest anstötliga var väl iof inte att den var hårig det var väl att hon sa så kan jag tycka :P

Måste fråga om detta var din första dejt?

Fröken Svensson sa...

HAHAHAHA! Jag skrattar ihjäl mig. Tack för det! KRAAAAM!

Douglas sa...

Astriid: Hahaha ja onekligen var det hon sa det mest anstötliga !

Japp det var vår första dejt.

Kram!

Fröken: Haha bra där ! En av gudfars viktigaste uppgifter är att frambringa skratt ;=)

Kram!